Hlavní navigace

Stále více velkých firem implementuje platformu sjednocené komunikace Siemens HiPath 8000 s cílem zvýšit produktivitu a možnosti spolupráce

[Tisková zpráva] Nové vlastnosti rozšiřují funkcionalitu HiPath 8000 a nabízejí nové možnosti uživatelům, jejichž počet v uplynulém roce narostl o 400 procent. Stále více zákazníků společnosti Siemens Enterprise Communications na celém světě rychle přechází na otevřené IT systémy sjednocené komunikace, umožňující řešit problémy spojené s provozem podniku. Z tohoto důvodu se počet uživatelů IP systému sjednocené komunikace v reálném čase Siemens HiPath 8000 v uplynulém roce zvýšil o více než 400 procent. Platforma slavila úspěch ve všech sektorech trhu a ve firmách všech velikostí a odvětví.

Sdílet

Siemens Enterprise Communications upevňuje svou vedoucí pozici na trhu uvedením nejnovější sady funkcí pro HiPath 8000, obsahující přes čtyřicet nových položek, včetně zdokonalené služby jednoho čísla pro sjednocenou komunikaci, možnosti zřizovat větší pracovní skupiny (Business Groups) pro poskytovatele řízených služeb (Managed Service Providers), inovovaného zajištění kontinuity a obnovení provozu po výpadku, rozšířené možnosti elektronického číslování (ENUM) i kompatibility se systémy IBM a Microsoft.

Mezi nejdůležitější položky nové sady funkcí HiPath 8000 patří:

  • Zdokonalená kontrola přijímání hovorů pro sjednocenou komunikaci a multimedia
  • Špičkové zajištění kontinuity a obnovení provozu po výpadku s vylepšeným oddělením geografických uzlů při výrazně nižších nákladech na spojení mezi redundantními uzly datového centra, zajišťující bezprecedentní pružnost provozu
  • Služba jednoho čísla jako klíčová vlastnost zajišťující přístup k informacím a lidem kdykoliv, kdekoliv a z jakéhokoliv zařízení. Tato vlastnost umožňuje výrazně zvýšit individuální výkonnost a produktivitu i možnosti spolupráce – zejména v kombinaci s dalšími funkcemi využívajícími údaje o přítomnosti volaného.
  • Zabezpečené propojení sjednocené komunikace se systémem HiPath 4000
  • Zdokonalená podpora šifrování CALEA (Communications Assistance for Law Enforcement Act) pro sjednocenou i hlasovou komunikaci
  • Větší pracovní skupiny (Business Groups), které poskytovatelům Managed Services umožňují simultánní podporu většího počtu zákazníků s větším počtem poboček a téměř neomezenými číslovacími plány, stejně jako nejjednodušší možnou migraci ze stávajících systémů
  • Rozšířené možnosti elektronického číslování (ENUM), které snižují náklady na propojení IP sítí oproti nutnému přečíslování a omezené nabídce vlastností při komunikaci v prostředí přepínaných telefonních sítí (PSTN)

V průběhu roku 2008 se uskuteční dodávka platformy HiPath 8000 pro BBC (British Broadcasting Corporation), největší vysílací společnost na světě o 23 tisících zaměstnancích, pro něž je komunikace v reálném čase a práce s různými mediálními formáty nezbytným nástrojem při shromažďování, výrobě a šíření obsahu pro britské koncesionáře.

Dalším zákazníkem Siemens, který využívá HiPath 8000 k nákladově efektivnímu poskytování sjednocené komunikace jako řízené služby, je společnost Global Crossing, dodavatel služeb pro britskou vládu.

Obě společnosti považují architekturu na úrovni operátorských systémů, otevřené standardy, vlastnosti protokolu SIP i extrémní pružnost HiPath 8000 za klíčové předpoklady poskytování kvalitních, spolehlivých, rentabilních a konkurenceschopných řízených služeb.

Anthony Christie, generální ředitel Global Crossing pro region EMEA, říká: „Spojením platformy HiPath 8000 s uživatelským přístupem k jedné z největších Managed Service IP sítí v Evropě jsme schopni vytvořit širokou škálu možností, které do budoucna přetransformují způsob práce v úřadech britské vlády i u našich komerčních zákazníků. Jejich zaměstnanci budou moci zvýšit svoji efektivitu díky kompletní nabídce pokročilých IP služeb v plně zabezpečeném a flexibilním pracovním prostředí.“

„Přechod na podnikové komunikační systémy na bázi IP vede k integraci komunikace v reálném čase do podnikových aplikací. Světy IT a komunikace se tak rychle propojují díky platformám, jako je HiPath 8000,“ říká Jerry Carron, viceprezident pro výzkum v agentuře Current Analysis.

Podle Thomase Zimmermanna, COO, Siemens Enterprise Communications, velké podniky dnes již nepotřebují kopírovat vlastnosti starých pobočkových ústředen.

„Velké společnosti, instituce a poskytovatelé řízených služeb dnes nepotřebují nástroje k zajištění komunikačních možností minulosti,“ říká Zimmermann. „To, co skutečně potřebují, je strategická IT technologie typu HiPath 8000, která umožňuje integraci komunikace v reálném čase a údajů o aktuální dostupnosti uživatele do každodenních firemních procesů. Takovým způsobem pak mohou firmy optimalizovat výkon a potenciál svých zaměstnanců či odběratelů řízených služeb.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).