FÓRUM PSR zmíněnou televizní reklamu zaznamenalo a dospělo k závěru, že tato televizní reklama je v rozporu s článkem 2 Etického kodexu Fóra (http://forum-psr.cz/cs/eticky-kodex):
§2/ Protispolečenské jednání
§2/ 1. Členové sdružení nebudou naznačovat žádné spojení konzumace alkoholických nápojů s mimořádnými schopnostmi jedince.
§2/ 2. V naší reklamě nebude konzumace alkoholu nikdy spojována s násilím, agresivitou, nebezpečným jednáním či protispolečenskými jevy.
§2/ 3. Nebudeme spojovat konzumaci alkoholu se sexuálním úspěchem.
§2/ 4. Nebudeme tvrdit, že konzumace alkoholických nápojů může vést ke společenskému úspěchu či k popularitě.
FÓRUM PSR považuje druh komerční komunikace zvolený společností Berentzen za velmi nešťastný a v přímém rozporu s tím, jak by moderní a zodpovědná reklama na alkoholické nápoje měla vypadat. Alkohol může obohatit život a je kompatibilní se zdravým životním stylem, ale pochopitelně není schopen řešit osobní problémy.
FÓRUM PSR odmítá nezodpovědnou komerční komunikaci, která např. naznačuje, že nadměrné pití alkoholu je tolerovatelné nebo že pití alkoholických nápojů může přinést úspěch a popularitu. Takový přístup k reklamě na alkohol považujeme za nezodpovědný. Z tohoto důvodu podepsali členové sdružení FÓRUM PSR Etický kodex a založili tuto asociaci s cílem realizovat projekty, které mají snahu minimalizovat škody působené zneužíváním alkoholu.
Sdružení FÓRUM PSR musí konstatovat, že společnost Berentzen nepatří mezi jeho členy a proto nemá prostředky, jak ji přimět ke stáhnutí zmíněné televizní reklamy z vysílání. FÓRUM PSR uvítá rychlé a jasné rozhodnutí Rady pro reklamu v této věci.