Nové stránky přinášejí mj. větší přehlednost a interaktivitu. Podle statistik společnosti Gemius návštěvníci stráví na webu v průměru 8 minut a zhruba 13 % jich přistupuje na stránky ČEZ ze zahraničí. Novinky uživatelé najdou jak sekcích věnovaných zákazníkům, tak i v částech zaměřených na investory, studenty či média. „Věříme, že nový web podpoří také naše další aktivity, které se aktuálně zaměřují především na podporu úsporného chování spotřebitelů,“ říká web manager společnosti ČEZ Pavel Foršt.
V rámci nejnavštěvovanější sekce „Péče a podpora“, kterou si dosud prohlédlo přes 400 tisíc lidí, jsou nejoblíbenější funkcionalitou „Kalkulačky“ (např. Porovnání cen, Proudová hodnota jističe, Spotřeba spotřebičů nebo Úspornost zářivek). Nejnověji přidávané sekce „Energetický rádce“ s prohlídkou virtuálního domu a bytu nebo „Průvodce elektroměry“ sází na vizuální formu prezentace.
Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Změny vycházely zejména z výsledků uživatelských testů. Hlavní novinky a zlepšení www.cez.cz:
- Moderní a výrazně přehlednější vizuální stránka webu pro zlepšení orientace uživatelů
- Obsáhlá sekce „Péče a podpora“, kde zákazníci najdou odpovědi na časté dotazy, přístup do virtuální obchodní kanceláře, kalkulačky či rady jak uspořit
- Nové interaktivní mapy pro nalezení všech potřebných kontaktů na Skupinu ČEZ
- Další novinky, např. flashový model jaderné nebo větrné elektrárny, sekce „Otázky a odpovědi“ a přehledné řazení tiskových zpráv pro média či aktuální informace o stavu jaderných reaktorů přímo na hlavní stránce