„Návštěvnost našich stránek neustále roste. Kromě obsahu pro zákazníky na nich třetím stranám nabízíme také inzertní prostor. Proto jsme se rozhodli naše stránky zařadit do NetMonitoru, který k měření návštěvnosti používá převážná část českých internetových hráčů,“ říká manažerka interaktivního marketingu Vodafonu Eva Štípková a dodává: „V lednu jsme začali NetMonitorem měřit návštěvnost www.cilichili.cz, on-line verze našeho firemního časopisu a NetMonitorem měříme také internetovou SMS bránu Vodafonu www.vodafonesms.cz. Postupně budeme přidávat další naše webové stránky.“
Vodafone se stal členem SPIR jako první mobilní operátor v září 2008. „Zapojení web stránek společnosti Vodafone je logickým pokračováním dosavadní spolupráce se SPIR. Vzhledem k návštěvnosti a specifickému obsahu tohoto média předpokládám značný zájem inzerentů. Nepochybuji, že budeme s Vodafonem jako mobilním operátorem spolupracovat i na měření mobilního internetu“, komentuje zapojení Vodafonu do měření NetMonitoru výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 51 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.