V kategorii nejlepší kampaň na předplatitele byla ohodnocena kampaň na časopis České televize ČT+ jako druhá nejlepší z šesti nominovaných evropských kampaní, např. od Cartoon Network, BSkyB nebo Viasat. Ceny uděluje každoročně v Berlíně organizace sdružující lidi z marketingových oddělení rozhlasových a televizních stanic Promax spolu s Asociací televizních a multimediálních designerů BDA.
Kampaň vznikla v rámci oddělení vizuální prezentace ČT a spoty pro ČT vyrobila společnost FRAME 100R.
Autoři:
Uroš Trefalt – režisér
Niké Papadopulosová – výtvarník
Bára Pečová – dramaturgie
Vojtěch Frič – výkonný producent
Pavel Zvěřina – 3D animátor/producent
Tomáš Pěnička – 2D animátor
Studio ORM – hudba
Česká televize kampaň vysílala ve třech vlnách, a to od 17. ledna 2007. Spoty byly do vysílání zařazeny v několika verzích podle cílových skupin diváků. Základ kampaně tvořili obecný image spot, objednávkový info spot a upoutávka s nabídkou DVD. Spoty vysílané v hlavních vysílacích časech a v okolí reklamních bloků se staly základním informačním zdrojem pro předplatitele.
Nosným grafickým motivem spotů je znaménko „plus“ jako symbol bonusu pro diváky ČT ve formě nabídky časopisu o jejím zákulisí, osobnostech obrazovky a programové nabídce. Efektivnost a srozumitelnost kampaně se odrazila v úspěšnosti výše nákladu časopisu ČT+.