Hlavní navigace

StringData představila novou verzi systému SyDesk rozšířenou o Katalog služeb

[Tisková zpráva] Praha 8. července 2009 – Společnost StringData, přední dodavatel informačních technologií a systémů v České republice, uvádí na trh novou verzi úspěšného IT Service Management systému SyDesk. Verze SyDesk 6.5 obsahuje zcela nový modul Katalog služeb, sloužící k definování a vyhodnocování IT a dalších služeb včetně návazných procesů, a obsahuje také podstatně rozšířené nástroje pro end-to-end simulace.

Sdílet

Cílem Katalogu služeb (Service Level Managementu) je poskytnout jediný zdroj konzistentních informací o všech dohodnutých IT službách v podniku a zajistit širokou dostupnost všem, kdo jsou oprávněni k němu přistupovat. Nový modul umožňuje vytvoření a udržování katalogu služeb obsahujícího informace o všech službách v provozu a o těch službách, které jsou do provozu připravovány. Výsledkem je přesný a aktuální přehled o stavu, rozhraních a závislostech všech provozovaných i připravovaných služeb a to v živém prostředí. Samozřejmostí je i základní workflow správy katalogu služeb, které spočívá v auditu změn jednotlivých atributů a v procesu schvalování změn. Katalog také umožňuje generování exportů nastavení jednotlivých služeb a KPI, možnost ukládání příloh či přímé napojení jednotlivých KPI na vyhodnocovací systém (např. SyDesk).

„Spolu s nejlepšími postupy ITIL stojí ITSM při základu vysoce kvalitních služeb pro zákazníky, stabilních systémů i aplikací a kontrolované IT infrastruktury. Nová verze SyDesk 6.5 umožňuje ještě lepší kontrolu dodržování nastavených parametrů služeb, jako jsou dostupnost, výkon, reakční doba, doba obnovy a mnoho dalších údajů, a tím garantuje kvalitu služeb pro jednotlivé interní i externí uživatele,“ říká Petr Dlouhý, ředitel divize SyDesk.

Nová verze SyDesk 6.5 obohacená o Katalog služeb bude prospěšná při procesu návrhu, správy a hodnocení podnikových služeb, a to nejenom v oblasti IT, ale služeb obecně. Mezi její uživatele budou patřit jak IT manažeři, tak i další vedoucí pracovníci, pro něž je sledování kvality a dostupnosti služeb podstatné.

SyDesk
SyDesk je komplexní ITSM systém sloužící k definici, sledování a vyhodnocování dostupnosti a výkonnosti IT služeb, systémů, aplikací i infrastruktury, s důrazem na provázání uživatelského vnímání chování aplikací a technické infrastruktury (end-to-end dohled).

Společnost StringData produkt SyDesk nabízí již od roku 2003, přičemž jej a návazné služby k plné spokojenosti využívá řada renomovaných společností převážně z finančního prostředí, jako je Česká spořitelna, GE Money Bank, Modrá pyramida stavební spořitelna, PPF Banka či Pražská energetika.

StringData
Společnost StringData s.r.o. působí na trhu od roku 1993 a za dobu své existence se stala jedním z předních dodavatelů informačních technologií a systémů v České republice. Zaměřuje se především na oblast definice, sledování a vyhodnocování dostupnosti a výkonnosti IT služeb, systémů a procesů, testování znalostí a návrh a vývoj bankovních informačních systémů a aplikací. Mezi její nejvýznamnější klienty patří Česká spořitelna, GE Money Bank, Telefónica O2, Raiffeisenbank, Wüstenrot a další. Vysokou úroveň poskytovaných služeb zaručuje mimo jiné i firemní členství v ORACLE Partner Network, itSMF a Microsoft Partner Program. StringData je také držitelem certifikace ISO 9001:2000 a svá řešení dodává klientům v souladu s postupy ITIL a 6Sigma. Pozici na trhu a dynamický rozvoj společnosti potvrzuje i výborné umístění na žebříčku Technology Fast 500 EMEA 2008 společnosti Deloitte. Více informací naleznete www.stringdata­.cz,http://www­.beewiser.com/ www.beewiser.com a www.sydesk.cz .

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).