„Databáze v den spuštění obsahuje na 770 lokalit s instalovanými 4000 reklamními obrazovkami a nadále se rozšiřuje o nové sítě venkovních a interiérových obrazovek, infokiosky a další zobrazovací zařízení.“ představuje SuperScreen.cz projekt manažer Leoš Smutný a dodává:“každá položka databáze reklamních obrazovek obsahuje porovnatelné parametry, jakými jsou denní návštěvnost, typ lokality, pozice zařízení a popis vlastností zařízení.“
Informační část webu je zaměřená na oborové novinky, zahraniční zpravodajství a postřehy z české scény. Edukativní složka odhaluje marketérům a reklamním pracovníkům potenciál mladého marketingového oboru – digitalního marketingu s podskupinou digital signage.
Digitální média získávají na popularitě a postupně vznikají nové metody efektivní propagace. Proto také SuperScreen.cz do budoucna nabídne řadu zajímavých modelů sofistikovaných reklamních kampaní jak ze zahraničí, tak i vlastní provenience. Jsou jimi například model navigační propagace, model IKONA (informační, komunitní a navigační systém), model NOA (novinka – akční nabídka) a další.