Hlavní navigace

Svět módy a technologií od HP se propojil na molech přehlídky Prague Fashion Weekend

[Tisková zpráva] Stylové notebooky HP byly slušivým doplňkem mnoha zajímavých modelů

Sdílet

PRAHA, 16. září 2010 – HP představilo nové designové notebooky na Prague Fashion Weekend, který se konal první zářijovou sobotu a neděli v Pařížské ulici v Praze. HP tak odstartovalo svou Paparazzi kampaň, která spojuje svět technologií a designu se světem showbusinessu a celebrit.

„Celosvětová kampaň HP „Paparazzi“ je založená především na důrazu na styl a současné trendy. Využívá motivu celebrit, které se brání dotěrným paparazzi a skrývají přitom své tváře za designové notebooky HP,“ říká Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP, a dodává: „Kampaň míří především na mladé nadšence žijící ve městě, kteří se orientují a vyznají v nejnovějších módních trendech a technické novinky jsou pro ně důležité.“

Na Prague Fashion Weekend se HP představil jako partner celé akce a notebooky se na módním molu předvedly během přehlídky módní návrhářky Natlie Ruden a také v kolekci vítěze soutěže mladých návrhářů New Fresh Style. Součástí víkendové módní extravaganzy byla také promo ukázka stylových HP produktů spojená se soutěží o designový notebook HP Mini od Vivienne Tam. HP odměnilo i vítězku New Fresh Style – Markétu Martiškovou – která si za kolekci „Přetvářka“ odnesla nový stylový notebook HP Pavilion dv6.

Pařížskou ulicí, kde se konaly přehlídky, bylo téměř nemožné projít vzhledem k velkému zájmu diváků. Na mole proběhlo během víkendu 80 přehlídek, které představily cca 860 modelů a s nimi i 860 párů bot od 8 návrhářů a 9 módních salonů a firem. Doplňky a součásti modelů činily 3440 kusů a délka jedné přehlídky (v molech položených za sebou) byla více než 40 km. Celkem tedy při součtu všech přehlídek a jejich zkoušek ušly modelky vzdálenost rovnající se cestě Praha-Bratislava a zpět.

Na 80 metrovém molu v Pařížské ulici představily modelky následující notebooky:
HP Pavilion dv6 – vysoce výkonný notebook s kovovým povrchem, je vybaven čtečkou otisků prstů a aplikací HP SimplePass, technologií Dolby Advanced Audio spolu s reproduktory Altec Lansing, webovou kamerou HP TrueVision, která automaticky optimalizuje snímání pro jakékoli světelné podmínky, a aplikaci HP QuickWeb, která uživatelům umožní přístup na webové stránky téměř ihned po zapnutí speciálním tlačítkem bez nutnosti startovat hlavní operační systém.

HP Mini Vivienne Tam Edition – notebook, jehož váha začína na 1,22 kg a tloušťka jsou pouhé 3 centimetry, se poprvé představil na molech newyorské přehlídky Fashion Week jako součást Tam jarní kolekce 2010. Vestavěná kamera může jediným kliknutím tlačítka převzít funkci zrcadla a pomoci HP QuickWeb software lze přispívat na Facebook, posílat tweety, poslouchat hudbu, prohlížet web, či seznam schůzek, posílat e-maily či chatovat během několika sekund po zapnutí počítače.

HP Mini 210 – tento tenký, stylový, velmi snadno přenosný notebook s baterií s dlouhou životností se hodí pro surfování na webu na cestách. Nabízí klávesnici jen o 7 % menší, než je klávesnice plné velikosti, 25,7 cm (10,1") displej WSVGA s technologií BrightView Infinity a rozlišením monitoru 1024 × 600 a integrovanou bezdrátovou síť LAN. Je tenčí než 3 cm a může vážit pouhých 1,22 kg. Snadno se proto vejde do kabelky či kufříku.

O Prague Fashion Weekend
PFW byl módní událostí roku 2010. Festival módy pro veřejnost představil to nejlepší z dílen zahraničních a tuzemských návrhářů. Součástí programu byla také soutěž designérských talentů NEW FRESH STYLE. Přehlídky módních návrhářů a kolekcí světových značek vyvrcholilo večerní přehlídkou značky Ferre Milano přímo v Pařížské ulici.

O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).