Hlavní navigace

Systém Felix divize TD Azlan poskytne rychlé a účinné online objednávání služeb Cisco SMARTnet Services

[Tisková zpráva] Praha, 16. 4. 2010 – Unikátní sada nástrojů umožňuje resellerům usnadnit procesy, snížit náklady a maximalizovat nové zakázky včetně prodlužování stávajících smluv na služby Cisco SMARTnet Services.

Sdílet

Azlan, divize společnosti Tech Data a evropský lídr na poli distribuce podnikových sítí a softwarových řešení, oznámil spuštění nového online systému Felix pro tvorbu nabídek, objednávání a obnovování kontraktů na služby Cisco SMARTnet Services. Díky systému Felix budou mít reselleři produktů společnosti Cisco kompletní přehled o životním cyklu uzavřených zakázek na služby SMARTnet Services. Felix jim navíc umožní vytvářet nabídky a objednávky mnohem rychleji a přesněji, zároveň je i upozorní na končící smlouvy registrovaných zákazníků Cisco SMARTnet Service.

Systém byl vyvinut divizí TD Azlan, aby vylepšil stávající procesy. Je plně propojený s vlastním objednávkovým systémem společnosti Cisco a poskytuje kompletní end-to-end integraci, od identifikace příležitostí po tvorbu nabídek, objednávání a následné potvrzování smluv.

Při použití systému Felix budou partneři společnosti Cisco schopni během několika minut vytvořit konečnou nabídku připravenou k odeslání zákazníkovi, čímž významně šetří čas a zvyšují tak svou šanci na úspěšný obchod. Jakékoliv změny v procesu objednávky jsou přijímány okamžitě a všechny nabídky jsou následně potvrzovány, aby bylo zajištěno, že správná služba je nabídnuta ke správnému produktu. Tím se rovněž snižuje riziko potenciální chyby. Nabídky a potvrzení objednávek jsou následně odesílány v profesionálním elektronickém formátu a mohou být podle potřeby přeloženy do různých jazyků.

„Poskytnutím rychlé, vyhovující a přesné informace, má Felix potenciál způsobit převrat ve způsobu, jakým partneři společnosti Cisco uzavírají obchody. Umožňuje jim to být vnímavější, racionalizovat vnitřní procesy, šetřit čas a v důsledku tak uzavřít více obchodů,“ říká ředitel Cisco Business v TD Azlan David Harvey.

Nejdůležitější součástí systému je funkce řízení obnovy – unikátní nástroj, který umožňuje vyhledání a následné obnovování smluv, které vyprší v nejbližší době. Reselleři tak mohou tento nástroj v předstihu použít k vygenerování vhodné nabídky. „Není pro resellery jednoduché sledovat, kdy a kterým zákazníkům je vhodné nabídnout prodloužení smlouvy. Rychlou a snadnou kontrolou dat a termínů umožní Felix partnerům společnosti Cisco navázat se zákazníky kontakt v tu pravou chvíli. Díky tomu budou moci zvýšit úroveň svých služeb a prodlužovat cenné kontrakty,“ upozorňuje Harvey.

Systém Felix je výsledkem strategické investice divize TD Azlan. Ta úzce spolupracovala se společností Cisco, aby Felix blíže propojila s vlastním objednávkovým systémem výrobce. Steve Harris, senior director service sales v Cisco, k tomu říká: „Chválíme investici TD Azlan do vývoje systému Felix, která je rovněž investicí do jejího partnerství s Ciscem a jeho partnerskými resellery. Budeme pokračovat ve spolupráci s TD Azlan na zajištění další integrace s naším vlastním systémem a podpoře dalšího vývoje systému Felix.“ „Žádný jiný distributor produktů Cisco v Evropě nemá stejně propracovaný online systém jako je Felix. Budeme pokračovat v investicích do jeho dalšího vývoje, abychom zajistili, že zůstaneme napřed vůči ostatním distributorům a poskytneme tak další výhodu rostoucímu počtu resellerů, pro které je nyní TD Azlan první volbou při řešení jejich požadavků na produkty Cisco,“ představuje další budoucnost systému Harvey.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).