Hostované řešení firmy T-Systems, která patří mezi významné celosvětové poskytovatele outsourcingu a hostovaných služeb ve vlastních bezpečných a moderních datových centrech, usnadňuje používání služeb Dynamics CRM. Zákazník nemusí investovat do vlastní infrastruktury a nákupu celého řešení, nemusí se věnovat podpoře pro uživatele a řešení závad a platí jen za používání služby, kterou lze dynamicky nastavit a měnit přesně dle potřeb zákazníka. Samozřejmostí je celková podpora v podobě helpdesku a konzultací ze strany T-Systems.
„Úzká spolupráce našich specialistů a odborníků firmy Microsoft vytváří podmínky pro poskytování moderních, kvalitních a dostupných služeb pro firemní zákazníky,“ uvádí Petr Biskup, manažer zodpovědný za rozvoj řešení Microsoft Dynamics v T-Systems. „Hostovaná řešení systémů jako je Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint Server nebo sjednocená komunikace, představují nový směr, kterým se chceme zaměřit a nabídnout zákazníkům snadno dostupné služby, které nevyžadují investice a minimalizují provozní náklady. Při poskytování těchto služeb vycházíme z našich celosvětových zkušeností a kompetencí při poskytování hostovaných řešení. Jako součást řešení, která uvádíme na trh, připravujeme spuštění testovacích verzí aplikací pro zákazníky, kteří se tak mohou přesvědčit o kvalitě našich služeb,“ dodává Petr Biskup.
Více informací o řešení T-Systems naleznete na www.t-systems.cz.
O společnosti T-Systems
T-Systems Czech Republic nabízí síťově orientovaná ICT řešení a služby zahrnující systémovou integraci, implementaci a provoz ICT systémů. Zaměřuje se především na podnikovou klientelu, a to jak na nadnárodní koncerny s celosvětovou působností, tak i na významné lokální podniky. V roce 2008 činily výnosy společnosti přes 2,9 miliardy korun.
Skupina T-Systems patřící do koncernu Deutsche Telekom AG je jedním z vedoucích evropských poskytovatelů služeb a řešení informačních a komunikačních technologií (ICT) pro podnikové zákazníky. Skupina má přes 46.000 zaměstnanců ve více než 20 zemích světa a její výnosy v roce 2008 činily přibližně 11 miliard eur.
Služby společnosti T-Systems představují pro zákazníky optimalizaci procesů, zlepšení kvality a snížení nákladů na oblast interních ICT systémů. To ve svém důsledku poskytuje zákazníkům vyšší flexibilitu a možnost koncentrace na jejich hlavní předmět činnosti. Informace o společnosti a jejích službách najdete na internetové stránce www.t-systems.cz nebo na mezinárodních stránkách www.t-systems.com.