Hlavní navigace

Tech Data: Marketingovým manažerem pro Autodesk se stal Petr Chaloupka

[Tisková zpráva] Petr Chaloupka nastupuje do Tech Data jako marketingový manažer pro produkty Autodesk. Chaloupka přichází do Tech Data jako zkušený odborník na marketing pro softwarová řešení. Jeho minulým působištěm byl pražský Siemens PLM Software.

Sdílet

Praha, 4. listopadu 2009 – Novou posilou Autodesk týmu ve společnosti Tech Data Distribution se stal Petr Chaloupka. Nastupuje na pozici marketingového manažera pro produkty Autodesk.

Petr Chaloupka do Tech Data přichází ze Siemens PLM Software, kde pracoval jako SW Application Engineer a později Sales Manager. Jako takový měl na starosti i oblast marketing managementu, koordinoval například přestavbu firemních stránek, inzertní i internetové kampaně, zajišťoval zákaznické průzkumy nebo vedení firemního časopisu. V oblasti produktového managementu řídil tvorbu marketingových plánů jednotlivých oddělení nebo organizaci seminářů a konferencí.

Petr Chaloupka má 40 let a má zkušenosti i z jiných společností orientovaných na prodej softwaru. Vystudoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze, mluví plynně anglicky. Velmi dobře se orientuje v problematice CRM.

Právě tyto zkušenosti hodlá zužitkovat i v Tech Data, která je výhradním distributorem produktů a řešení Autodesk v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.

Informace o společnosti Tech Data Distribution hledejte na www.techdata.cz; www.techdata.sk.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).