Hlavní navigace

Tech Data přibližuje servisní podporu zákazníkům na východním Slovensku

[Tisková zpráva] Praha, 19. 11. 2008 – Servisní služby poskytované klientům na východním Slovensku společností Tech Data Distribution se opět zrychlí. Oddělení podpory zákazníků oznámilo, že ve spolupráci se svým servisním partnerem na Slovensku, společností C.C.C., otevírá nové servisní středisko v Košicích.

Sdílet

To bude od 1. 12. 2008 připraveno přijímat reklamace na adrese:

CCComputer KE, s.r.o.
Čermeľská cesta 3
040 01 Košice
Kontaktní e-mail: cccke@cccke.sk
Kontaktní telefon: 055/ 6323 633

Podle Veroniky Holušové, která zodpovídá za vedení Customer care centra společnosti Tech Data, je ambicí firmy díky nově otevřenému servisnímu středisku ještě více přispět k efektivnějšímu řešení požadavků klientů. „Věříme, že tato změna přispěje k urychlení celého reklamačního procesu,“ říká.

V košickém středisku bude možnost reklamované zboží předat, na RMA formulářích, prostřednictvím kterých jsou reklamace elektronicky zadávané, bude ale pro slovenské zákazníky stále uvedena adresa bratislavské pobočky.

Customer care centrum společnosti Tech Data Distribution schvaluje reklamace prostřednictvím reklamačního webu, který je dostupný přes webové stránky společnosti. Poskytuje ale i další služby zákazníkům, jako například informování o reklamacích, informování o dobropisech za reklamace (informace, zda byl dobropis vystaven, pomoc při chybném vystavení dobropisu) nebo informování o zásilce (kde se zásilka momentálně nachází a kdy bude dodána, proč byla zásilka dodána jen částečně). Oddělení také provádí registraci nových zákazníků, připravuje dealerské smlouvy, zajišťuje přidělení nového nebo změnu stávajícího hesla na web Tech Data Distribution. V případě potřeby také umožní přidat nový účet uživatele.

Informace o společnosti Tech Data Distribution hledejte na www.techdata.cz; www.techdata.sk.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).