Hlavní navigace

Tech Data se o zákazníky postará déle

[Tisková zpráva] Praha, 17. 2. 2009 – Společnost Tech Data Distribution v novém roce přináší další novinku pro své partnery a zákazníky. Customer care centrum, které funguje od dubna 2008 a pomáhá zákazníkům v ČR i na Slovensku, prodlužuje svoji pracovní dobu.

Sdílet

Kontakt s oddělením je uskutečňován prostřednictvím reklamačního webu (prostřednictvím webových stránek společnosti Tech Data Distribution na adrese www.techdata.cz), přímého e-mailového spojení (reklamace@techda­ta.cz) a telefonu +420 225 299 488, na kterém jsou operátoři připraveni pomáhat zákazníkům od pondělí do čtvrtka nově od 9 do 18 hodin, v pátek pak od 9 do 17 hodin.

K hlavním úkolům Customer care centra patří schvalování reklamací prostřednictvím reklamačního webu (schvalování reklamací na vadné a chybně dodané zboží, schvalování reklamací na vrácené zboží) a služby zákazníkům, jako například informování o reklamacích (problémy při zadávání reklamace, bližší informace o stavu reklamace a jejím vyřízení), informování o dobropisech za reklamace (informace, zda byl dobropis vystaven, pomoc při chybném vystavení dobropisu) nebo informování o zásilce (kde se zásilka momentálně nachází a kdy bude dodána, proč byla zásilka dodána jen částečně). Zákazníci mohou prostřednictvím centra získávat také informace o přihlášení na web Tech Data (měnit hesla, získat pomoc při zablokování přístupu, změnit údaje v databázi společnosti).

Informace o společnosti Tech Data Distribution hledejte na www.techdata.cz; www.techdata.sk.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).