Od 17. 7. 2006 jsou reklamace vadného zboží řešené dobropisem nebo výměnou přijímány na nové adrese:
TD Servisní středisko Stodůlky
Hábova 1517
155 00 Praha 5 – Stodůlky
Nová adresa se odběratelům automaticky zobrazuje na reklamačním RMA formuláři, který je součástí webové aplikace v rámci elektronického obchodu na www.techdata.cz. V nových prostorách Servisního střediska Tech Data jsou již od 17.7.2006 přijímány reklamace vadného zboží, které jsou následně odesílány dodavatelům a výrobcům.
Zřízením samostatného skladu pro příjem reklamovaného zboží Tech Data rozšířila skladový prostor pro standardní prodejní zboží a kromě toho také rozšířila kapacity skladu pro reklamované zboží, což v budoucnu přinese větší plynulost ve vyřizování reklamací a z toho vyplývající zkracování reklamačních časů. Navíc mohla Tech Data nabídnout svým zákazníkům delší doby příjmu v odpoledních hodinách. Dřívější doba příjmu 7:00 – 15:00 h byla přesunuta na 8:30 – 17 h.
Změny se týkají nově zadávaných reklamací. Reklamace, které jsou v současné době již schváleny s místem doručení na původní reklamační sklad v Tech Data na Zličíně, budou zprocesovány standardní cestou.
Informace o společnosti Tech Data Distribution najdete na: www.techdata.cz.