Hlavní navigace

Technická podpora pro produkty Linksys v českém jazyce

[Tisková zpráva] Praha, 18. března 2006 – Linksys®, divize společnosti Cisco Systems, Inc., a známý vedoucí dodavatel hardwaru pro hlasovou, bezdrátovou a síťovou komunikaci určeného spotřebitelům, domácím kancelářím a malým podnikům, oznámila, že zprovoznila technickou podporu pro produkty Linksys v českém jazyce.

Sdílet

Všichni zákazníci, distributoři a partneři mohou od 6. března 2006 využít této podpory v pracovních dnech denně od 9:00 do 18:00 hodin na uvedených kontaktech:

telefon: 800 800 156
e-mail: support.cz@lin­ksys.com

Robert Králíček, Channel Sales Manager Linksys Inc., divize Cisco Systems, uvedl: „Věříme, že tímto krokem zlepšíme celkovou podporu prodeje produktů Linksys na území České republiky a že se nám podaří i nadále zvyšovat podíl na českém trhu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).