Hlavní navigace

Tele2 dnes odhalilo „Zídku proti monopolu“

[Tisková zpráva]

Sdílet

Tele2 dnes odhalilo „Zídku proti monopolu“

Praha, 21. 9. 2004 – Společnost TELE2 dnes odhalila v blízkosti sídla společnosti Český Telecom „Zídku proti monopolu“. Tato symbolická zeď reprezentuje přes 50 tisíc zákazníků, kteří si zažádali o přepojení k alternativnímu operátorovi TELE2 a nyní čekají, až je dominantní operátor přepojí.

Každá cihla zdi představuje 100 zákazníků, kteří dosud nebyli přepojeni. Počet takto „zazděných“ čekajících zákazníků přitom každý den roste. TELE2 muselo dokonce nedávno přistoupit k zastavení své reklamní kampaně. Denní nárůst počtu zákazníků žádajících o přepojení byl totiž tak vysoký, že by tito zákazníci byli při současném tempu přepojování obslouženi nejdříve na začátku příštího roku.

„Liknavým přístupem Českého Telecomu dochází k podstatnému poškozování nejen našich zájmů, ale především zájmů našich zákazníků. Ti se stávají nedobrovolnými rukojmími dominantního operátora v jeho honbě za zisky a je jim bráněno ve využívání služeb, které si sami vybrali. Někteří z takto postižených zákazníků si navíc stěžují, že místo toho, aby byli rychle přepojeni, kontaktují je zástupci Českého Telecomu s další nevyžádanou nabídkou jeho služeb. Vzniklou situaci považujeme za natolik závažnou, že jsme se na ni rozhodli upozornit veřejnost,“ říká Lukáš Kubín, marketingový ředitel společnosti TELE2.

Řada lidí, kterým není lhostejná současná situace v českých telekomunikacích, již vyjádřila svůj nesouhlas začátkem letošního léta v petici „Boj proti monopolu Českého Telecomu“. Tu podepsalo během 3 týdnů téměř 16 000 občanů České republiky. Možnost podepsat tuto petici budou mít nyní také další zájemci, a to přímo u „zídky proti monopolu“ (Olšanská 5, Praha 3) od úterý 21. září až do pátku 24. září, každý den mezi 9:00 a 18:00 hod.

„Odhalení „zídky proti monopolu“ bylo na jedné straně happeningovou akcí, která měla netradiční formou prezentovat aktuální problém českého telekomunikačního trhu,“ říká Lukáš Kubín, „z jiného úhlu pohledu ji ale můžeme chápat i jako symbolický pomník. Pomník zákazníků, kteří se dennodenně stávají obětí nedokončené liberalizace telekomunikačního trhu v ČR.“

O Tele2

Společnost Tele2 je vedoucím evropským alternativním poskytovatelem telekomunikačních služeb. Své služby poskytuje více než 24 milionům zákazníků ve 24 evropských zemích. Společnost nabízí produkty a služby pevné a mobilní telefonie, služby přístupu k internetu, datové sítě, kabelové televize a služby týkající se obsahu.

Společnost Tele2 byla založena v roce 1993 a její akcie jsou kótovány na stockholmské burze a burze Nasdaq. V roce 2003 zisk společnosti z provozní činnosti činil 36 911 milionů SEK (přibližně 4 miliardy eur) a společnost vykázala provozní zisk před započítáním odpisů, amortizací, finančních položek a zdanění (EBITDA) ve výši 5 710 milionů SEK (přibližně 628 milionů eur).

Kontakty:
www.tele2.cz
www.tele2.com
Lukáš Kubín – Marketingový ředitel TELE2
Tel.: +420 221 890 131, +420 724 060 706
E-mail: Lukas.Kubin@te­le2.com

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).