Hlavní navigace

TELE2 realizuje unikátní internetovou kampaň v regionech

[Tisková zpráva]

Sdílet

TELE2 realizuje unikátní internetovou kampaň v regionech

Praha, 13. listopadu 2001 – TELE2 s.r.o., společnost poskytující pevné bezdrátové připojení k internetu, ve spolupráci se společností Internet BillBoard s.r.o. realizuje unikátní 'bannerovou` kampaň na českém internetu. Propracovaná strategie oslovení cílových skupin TELE2 spolu s použitou technologií BillBoard.cz inteligentně zaměřuje a oslovuje cílové skupiny pouze v regionálních městech, kde TELE2 působí. Cílem kampaně TELE2 je upozornit na přechodné snížení aktivačního poplatku na zlomek běžné ceny (ze 7 000,– na 950,– Kč, tj. sleva 86 %).

Díky propracovanému geografickému cílení a členění stránek podle různých oborů se jednotlivé bannery zobrazují pouze relevantnímu okruhu uživatelů internetu a poskytují jim konkrétní a lokální nabídku. Tento personalizovaný způsob on-line marketingové komunikace tak dokáže mnohem účinněji navázat vztah s potenciálními zákazníky a nabídnout jim pro ně relevantní služby. Kontrola frekvence zobrazování bannerů navíc zajišťuje, aby bannery nebyly zobrazovány jednomu uživateli vícekrát, než je v kampani naplánováno. Tato metoda je novinkou v oblasti internetové reklamy a TELE2 spolu s Internet BillBoard jsou jejími průkopníky.

Technologie vyvinutá firmou Internet BillBoard umožňuje firmě TELE2 identifikovat a zasáhnout požadovanou cílovou skupinu až na úroveň jednotlivých marketingově zajímavých firem, kterým poskytuje aktuální, pro daný region na míru šitou nabídku. Bannery nabízející pevné vysokorychlostní a přitom cenově dostupné připojení k internetu se objevují ve všech regionálních městech, kde TELE2 nabízí své služby, tj. na území Brna, Českých Budějovic, Liberce, Plzně a nově i Hradce Králové.

Vojtěch Kos, obchodní a marketingový ředitel TELE2 ke kampani uvedl: „TELE2 hledala vhodný způsob jak v regionálních městech oznámit speciální nabídku sníženého aktivačního poplatku. Rozhodli jsme se použít novou metodu cílení internetové kampaně, na které spolupracujeme se společností Internet BillBoard. První výsledky z dosavadního průběhu ukazují, že tato strategie on-line marketingové komunikace bude velmi efektivní.“

O společnosti TELE2

TELE2 s.r.o. je součástí skupiny TELE2 Europe se sídlem ve Švédsku, která je plně vlastněna společností TELE2 AB (dříve NetComAB). TELE2 AB je jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů alternativních telekomunikačních služeb na evropském trhu. Pod značkami Tele2, Tango, Comviq a Q-GSM poskytuje své služby v oblastech mobilní telefonie, datových sítí a internetu více než 13,7 milionům zákazníků ve 21 zemích. Sesterskou organizací TELE2 působící v České republice je pražský deník Metro.

Na český trh vstoupila TELE2 v říjnu roku 2000 s nabídkou pevného vysokorychlostního bezdrátového připojení na internet. Své služby začala poskytovat v Praze a v Brně. V současnosti TELE2 nabízí pevné připojení na internet také v Českých Budějovicích, Liberci, Plzni a Hradci Králové a chystá rozšíření své sítě do dalších měst. Díky kvalitním službám za velmi atraktivní ceny je nabídka TELE2 zajímavá zejména pro malé a střední podniky.

Společnost TELE2 je generálním sponzorem projektu BMI sdružení E-Business Roadshow. Jde o cyklus praktických seminářů o e-Businessu, které probíhají od května 2001 postupně v sedmi krajích České republiky a v Praze souběžně s průzkumy připravenosti firem na elektronické obchodování. Semináře jsou určeny především malým a středním firmám a BMI je pořádá ve spolupráci s regionálními hospodářskými komorami. Výzkumy provádí společnost DEMA a jejich výsledky se staly přílohou Zelené knihy o elektronickém obchodu, kterou pro vládu ČR zpracoval Úřad pro veřejné informační systémy.

(pokračování)

O společnosti Internet BillBoard

BillBoard.cz je v současné době největší reklamní výměnná síť v České republice. Vznikla v roce 1998 a sdružuje přes 10 000 aktivních členů, na jejichž stránkách měsíčně zobrazí přes 260 miliónů reklamních bannerů. V praxi to znamená, že patrně neexistuje uživatel českého Internetu, který by neshlédl reklamu zprostředkovanou touto sítí. V síti BillBoard.cz je implementovaná celá řada špičkových a v některých případech světově unikátních technologií, které pomáhají klientům společnosti zajistit, aby jim každá investovaná koruna přinesla maximální užitek.

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

Mozaic (PR agentura)
Pavel Svoboda
svoboda@mozaic.cz

Jan Hlaváč
hlavac@mozaic.cz
Tel.: 02 232 1411 nebo 24 89 09 08
Fax: 02 2481 3066 nebo 232 1178

Tiskové středisko naleznete na http://www.mo­zaic.cz/.

TELE2
Vojtěch Kos
vojtech.kos@te­le2.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).