Tato aplikace umožňuje přehledně na jednom místě získat detailní informace o stavu a průběhu procesu objednávky, o době strávené na jednotlivých krocích, dovoluje predikci termínu uzavření objednávky, dokáže predikovat a notifikovat pomalý nebo nesprávný průběh zpracování apod.
„Nová aplikace správy objednávek xDSL služeb nám umožňuje zrychlit a zkvalitnit naše služby zákazníkům. Je to pro nás významná aplikace a jsem rád, že služby odborníků z Cleverlance dosáhly tak vysoké úrovně. Byl jsem velmi spokojen s výsledky práce společnosti Cleverlance , “ řekl Petr Mazur, Manažér pro podpůrné systémy pro zřizování služeb ze společnosti Telefónica O2.
„Těší mne, že si Telefónica 02 vybrala pro realizaci svého projektu právě Cleverlance. Je to ocenění především odbornosti našich specialistů, kteří odvedli velmi dobrou práci, díky které je náš zákazník Telefónica 02 spokojen,“ doplnil Petr Štros, Sales Manager ve společnosti Cleverlance.