Ve vysílání se redesign TV Prima projeví od 15. ledna. Výsledný koncept vyšel z mezinárodního tendru, kterého se zúčastnila šestice renomovaných studií mimo jiné Německa, Anglie a Francie. „Nejvíce nás oslovil návrh francouzského studia Dream On svým čistým, přesto velmi silným pojetím, které vychází z 3D loga a dále umožňuje další varianty použití,“ doplnil marketingový ředitel TV Prima Jan Müller. Grafiku nově doplňují i točená ID stanice s tvářemi Primy.
Logo mění televize Prima po dvou letech, současně opouští oranžovou barvu. „Posunujeme se v logu díky jeho dvojbarevnosti více k červené. Navíc se nám otevřela možnost rotování loga, jeho otevírání a v dalších grafických prvcích, jako jsou upoutávky, blipy či menu hraje významnou roli zrcadlení ve spojení s jiným využívaným typem písma,“ připomíná vedoucí oddělení on-air TV Prima Pavel Jankovský, který zajišťoval implementaci nové grafiky do vysílání televize.