Dokument o Jiřině Bohdalové si nenechalo v neděli 1. 5. ujít celkem 1 010 000 diváků v cílové skupině Dospělí 15+ (share 23,46 %). Úspěch si ale připsal již v pátek Jan Kraus se svou show. Rekordních hodnot dosáhlo její pokračování v pátek 29. 4. – Show Jana Krause sledovalo v cílové skupině Dospělí 15+ při sharu 34,47 % 918 000 diváků, což je vůbec nejvyšší počet diváků od začátku vysílání tohoto pořadu.
První květen odstartoval také měření sledovanosti stanice Prima LOVE. První den měření dosáhla nová televize 0,64% podílu na trhu v cílové skupině Dospělí 15+. Ve srovnání s prvními výsledky „bratrské“ televizní stanice Prima COOL dosáhla Prima LOVE ve svůj první měřený den ještě lepších výsledků, a to o celých 0,16 % více v cílové skupině diváků starších 15 let (share Prima COOL v první den měření byl 0,48 %). Nejvyšších hodnot dosahuje Prima LOVE mezi ženami – v cílové skupině Ženy 15–54 dosáhla průměrného celodenního podílu na trhu 1,11 %, mezi mladšími ženami 15–44 dokonce 1,13 %. „Prima LOVE si již po dvou měsících vysílání našla své divačky, chceme jim tímto popřát mnoho láskyplných momentů – třeba již příští neděli u filmu Líbáš jako Bůh,“ těší dosažené výsledky generálního ředitele Televize Prima Marka Singera.