Hlavní navigace

TELEVIZE PUBLIC OD ZÍTŘKA ZCELA V NOVÉM. MĚNÍ SE DESIGN, VYSÍLACÍ SCHÉMA A PŘIBÝVAJÍ NOVÉ POŘADY!

[Tisková zpráva] (Praha, 3.12.2009) Televize Public představí již tento pátek 4.12. zcela nový grafický i hudební face. Součástí této přeměny je i koncept vysílacího schématu a rozšíření programové nabídky. Na své si od prosince přijdou jak mladší cílové skupiny tak i starší diváci.

Sdílet

Vánoce s námi. Pod tímto heslem bude digitální televize Public komunikovat vánoční náladu i selfpromotion spoty. Ty jsou posazeny do typického vánočního kýče, který je vánočnímu času v našich podmínkách asi nejpopisnější. V jednotlivých klipech se objeví tváře televize ve vánočních motivech.

Public od prosince v 3D staniční image
Současně s vánoční kampaní spouští Public i nový design. Na obrazovce se tak poprvé v pátek objeví nový 3D motiv televize včetně nových grafických prvků.

„Nová grafika má za úkol nejen přinést divákovi nové prvky do vysílání, ale má také za cíl diváka neustále informovat o aktuálním vývoji vysílání a upoutávat ho na vytipované pořady. Všechny komponenty jsou tvořeny naším kreativním a selfpromotion oddělením za účelem masivní selfpromo-kampaně, od níž si slibujeme nejen vyšší sledovanost a to díky zvýšení přehledu o vysílání v očích našich diváků, ale také nárůst délky sledování našeho vysílání.“ říká výkonná ředitelka TV Public PhDr. Renata Pešková.

Nové vysílací schéma a rozšíření programové nabídky
Další vánoční nadílku dostanou diváci Publicu v podobě nových pořadů vlastní produkce i nových akvizic. Televize se tak chce více přiblížit svým divákům i nalákat diváky nové.

Talkshow KLOBOUK s Michaelou Dolinovou, luxusní pořad HIGH SOCIETY s Romanem Buťou, POHODA SE ZUZOU Belohorcovou, JUKEBOX s Lenny Trčkovou, DLUŽNÍCI s Marcelem Šůchou, HOBBY SHOW s Jiřím Savincem, CHCE TO ZMĚNU s Radkou Červinkovou, ZDRAVÍČKO a ŽIVÁK a také nové díly akvizičních dokumentů.

Naprostou novinkou ve vysílání Publicu pak bude pořad Jukebox, který bude v několika vydáních doplněn o interaktivní prvek v podobě CHATU a dalších sms služeb. „Tímto pořadem chceme zaplnit vzniklou hudební díru v digitální terestrice.“ dodává Pešková.

Sledovanost stále na vzestupu
Zatímco se říjnové číslo týdenní sledovanosti pohybovalo okolo 1,5 mil diváků, to listopadové se opět zvýšilo. Aktuální sledovanost televize se pohybuje přes 1,6 milionu lidí týdně. Vývoj sledovanosti byl zaznamenán i v jednotlivých regionech. Nárůst sledovanosti byl v západních i severních Čechách a beze změny nezůstal ani věk diváků – divácká skupina opět omládla.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).