Výběrového řízení na realizaci komunikační kampaně televize Z1 se účastní necelá desítka agentur. „Oslovili jsme agentury, které z našeho pohledu odpovídají požadavkům na profesionalitu a nebojí se využít netradičních forem komunikace,“ říká k výběrovému řízení generální ředitel televize Z1 Martin Mrnka.
Oslovené agentury by měly své návrhy komunikační kampaně připravit do poloviny února, do konce února by pak mělo být rozhodnuto, která z agentur kampaň pro Z1 připraví. Televize Z1 tak pokračuje v přípravách na vysílání. Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) požádá v únoru o kompenzační licenci, pro kterou nyní připravuje všechna potřebná potvrzení.
Jasno již má Z1 v otázce výrobních technologií. Z několika nabízených systémů byla jako nejvhodnější vybrána technologie francouzské firmy Dalet, s jejímž českým dodavatelem – společností Visual Connection vede Z1 exkluzivní jednání.