Hlavní navigace

Televize Z1 se připravila na dopady hospodářské krize

[Tisková zpráva] PRAHA (26. února 2009) – Televize Z1 se připravila na dopady hospodářské krize a předpokládané snížení objemu televizní inzerce v ČR. „Součástí přijatých opatření je pevně daný rozpočet na letošní rok a změna obchodního modelu televize“, říká generální ředitel televize Z1 Martin Mrnka. „Věříme, že nám nyní přijatá úsporná opatření přinesou jistou konkurenční výhodu vůči těm médiím, které úspory teprve čekají.“

Sdílet

Nový obchodní model televize Z1 vychází ze změněných podmínek na trhu. Kromě zastoupení ze strany agentury Arbo Media (dnes Media Master) a vlastního obchodního oddělení bude Z1 využívat také služeb agentur BPM a AT Media. Ty začnou od 1. března nabízet Z1 jakou součást svých obchodních balíčků.

Nový fixní rozpočet televize Z1 se na krizi připravil takovými úsporami v nákladech a výrobě, které se viditelně netýkají programu. Televize Z1 také ušetří 9 procent současného objemu na svých personálních nákladech. Součástí nové strategie jsou také některé personální změny. Od 1. března bude rozdělena dosud kumulovaná funkce ředitele a šéfredaktora zpravodajství. Šéfredaktorem zpravodajství zůstává Hanuš Hanslík, ředitelem zpravodajství bude dosavadní vedoucí sportovního zpravodajství Daniel Macho. Od stejného data je ředitelkou publicistiky pověřena Kateřina Pfauserová. Po vzájemné dohodě končí ve funkci ředitele techniky a výroby ing. Vít Novotný.

V březnovém schématu televize Z1 opět přibude zpravodajství, během tohoto měsíce budou zařazeny do programového schématu 3 nové pořady – módní Fashion Station, magazín o moderních technologiích Digiworld a nový diskusní pořad s dosud pracovním názvem Fenomén.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).