Společnost Chellomedia navíc díky svému zázemí v amsterdamském středisku Digital Media Centre poskytuje řadu vysílacích služeb včetně digitalizace, distribuce signálu, jazykových lokalizací obsahu a tvorby programů.
Po roce úspěšné expanze kanálu The History Channel® v Evropě a zahájení standardního i high-definition vysílání ve Skandinávii a Beneluxu pokračuje rozvoj této televizní stanice ve střední Evropě, kde se předpokládá její spuštění ve druhém čtvrtletí roku 2008. Zastoupení společnosti Chello Zone nemají v regionu konkurenci; firma má již přes 35 klientů, jimž poskytuje své služby v oblasti prodeje a managementu tematických televizních kanálů.
The History Channel se nyní vysílá ve více než 135 zemích pro více než 235 milionů domácností. The History Channel je naprosto unikátní mezinárodní televizní kanál, který je věnovaný výhradně pořadům o historii – faktografickým i zábavným seriálům, speciálům a dokumentům. Stanice odhaluje sílu, moc a vášeň historie, a její diváci si tak dějiny mohou znovu osobně prožít a propojit své životy s velkými osobnostmi a událostmi minulosti. The History Channel nabízí pořady ověnčené mnoha cenami, které pokrývají širokou škálu témat, například dějiny starověku, moderní dějiny, vojenskou historii a dějiny konfliktů, techniky nebo dopravy.
The History Channel byl poprvé spuštěn společností AETN v lednu 1995 v USA. Britský společný podnik s korporací Sky zahájil vysílání v listopadu 1995 a ve Velké Británii provozuje kanály The History Channel, The Biography Channel, Crime & Investigation Network™ a The History Channel HD™. Tento společný podnik rovněž vysílá The History Channel a The History Channel HD ve Skandinávii, Beneluxu, subsaharské Africe a Řecku a také Crime & Investigation Network v subsaharské Africe.
Ian McDonough, obchodní ředitel společnosti The History Channel UK, dodává: “Jasně jsme si stanovili závazek investovat do lokalizace a rozšíření distribuce našich televizních kanálů a společnost Chello Zone je pro nás díky své odbornosti, znalostem a zkušenostem z regionu dokonalým partnerem, který nám pomůže úspěšně realizovat naši strategii ve střední Evropě.”
Louise Cottrell, Vice President Affiliate Sales ve společnosti Chello Zone, k tomu uvedla: “Toto je pro nás velmi významná dohoda – The History Channel je jednou z nejuznávanějších celosvětových značek se silnou a jasnou programovou strategií. Jsme přesvědčeni, že si jeho unikátní a přitom rozmanitá skladba vysoce kvalitních pořadů získá u diváků v regionu velkou popularitu.”