TISCALI JEŠTĚ VÍCE SNIŽUJE CENY TELEFONNÍCH HOVORŮ
Počínaje 1. dubnem mohou uživatelé služby TISCALI CALL v porovnání s cenami Českého Telecomu ušetřit více než 50%
Praha, 24. března 2004 – Alternativní telekomunikační operátor TISCALI představil nové, nižší ceny pro uživatele služby TISCALI CALL, které budou platné od 1. dubna 2004. Společnost TISCALI snížila své dosud platné ceny za volání až o 22%. V porovnání s nejpoužívanějším tarifem Home Standard, který nabízí dominantní operátor, Český Telecom, mohou nyní uživatelé služby TISCALI CALL na ceně telefonních hovorů ušetřit více než 50%
Již v současnosti uživatelé služby TISCALI CALL šetří na všech typech volání, a to jak ve špičce tak i mimo špičku. Úspor dosahují na hovorech místních, meziměstských, na volání do zahraničí i na volání do mobilních sítí. Díky novým cenám služby TISCALI CALL uživatelé ušetří od 10% (na místních hovorech mimo špičku) až do 54% (na mezinárodních hovorech ve špičce do sousedních zemí – Německa, Rakouska, Polska a Slovenska).
Dalším příkladem významných úspor, které TISCALI CALL přináší, jsou místní hovory ve špičce (úspora 14%), meziměstské hovory (úspora 46% ve špičce, 41% mimo špičku), mezinárodní hovory do sousedních zemí mimo špičku (úspora 47%), mezinárodní hovory do dalších zemí (např. do USA a Velké Británie úspora 48% ve špičce a 41% mimo špičku) a volání do mobilních sítí (úspora 24% ve špičce i mimo špičku).
Služba TISCALI CALL je k dispozici prostřednictvím předvolby operátora (carrier pre-selection – CPS). Ke snížení cen však dochází i u služby TISCALI CALL 1003, která je nabízena na základě volby operátora (carrier selection – CS). Ani v jednom případě není uplatňován minimální měsíční poplatek. Pokud uživatelé chtějí využít nízkých cen služby TISCALI CALL 1003 prostřednictvím volby operátora, stačí před každým voláním jednoduše vytočit předčíslí 1003. U volby operátora není požadován žádný aktivační poplatek. Uživatelé předvolby operátora jsou při volání automaticky připojeni k síti TISCALI a nemusejí zadávat žádné předčíslí. U této varianty je jednorázový aktivační poplatek 250 Kč.
A konečně jako bezplatná součást služby je uživatelům nabízen přístup k podrobnému výpisu telefonních hovorů prostřednictvím internetu. Tento výpis zahrnuje čas, délku a cenu každého telefonátu a je k dispozici během celého měsíce.
Další informace o službě TISCALI CALL naleznete na webových stránkách hlas.tiscali.cz nebo je můžete získat telefonicky na lince Zákaznického servisu TISCALI 844 184 184.
– konec –
TISCALI Česká republika je součástí TISCALI S.p.A., se sídlem v italském Cagliari. Je jedničkou na trhu přístupu k internetu pro uživatele v domácnostech (zdroj: iPanel, listopad 2003), významným poskytovatelem širokopásmového připojení k internetu a výhodných hlasových služeb pro české uživatele, provozovatelem jednoho z nejuznávanějších českých internetových portálů a přední společností v poskytování internetových, datových a hlasových služeb firemním uživatelům. Informace o všech službách jsou dostupné na portále www.tiscali.cz, na webových stránkách pro firmy www.tiscali-business.cz, případně na lince Zákaznického servisu 844 184 184.
TISCALI S.p.A. (Nuovo Mercato, Miláno: TIS, Nouveau Marchè, Paříž: 005773) je internetová komunikační společnost poskytující přístup k internetu, obsah a firemní aplikace, stejně tak jako inovativní komunikační služby. K 30. září 2003 měla společnost TISCALI 7,6 milionů aktivních uživatelů, z nichž bylo 602 000 zákazníků širokopásmových služeb. Firemní stránky TISCALI naleznete na www.tiscali.com.
Kontakt
Vladimíra Králíková
226 026 111