Hlavní navigace

Tiscali ještě více snižuje ceny telefonních hovorů

[Tisková zpráva]

Sdílet

TISCALI JEŠTĚ VÍCE SNIŽUJE CENY TELEFONNÍCH HOVORŮ

Počínaje 1. dubnem mohou uživatelé služby TISCALI CALL v porovnání s cenami Českého Telecomu ušetřit více než 50%

Praha, 24. března 2004 – Alternativní telekomunikační operátor TISCALI představil nové, nižší ceny pro uživatele služby TISCALI CALL, které budou platné od 1. dubna 2004. Společnost TISCALI snížila své dosud platné ceny za volání až o 22%. V porovnání s nejpoužívanějším tarifem Home Standard, který nabízí dominantní operátor, Český Telecom, mohou nyní uživatelé služby TISCALI CALL na ceně telefonních hovorů ušetřit více než 50%

Již v současnosti uživatelé služby TISCALI CALL šetří na všech typech volání, a to jak ve špičce tak i mimo špičku. Úspor dosahují na hovorech místních, meziměstských, na volání do zahraničí i na volání do mobilních sítí. Díky novým cenám služby TISCALI CALL uživatelé ušetří od 10% (na místních hovorech mimo špičku) až do 54% (na mezinárodních hovorech ve špičce do sousedních zemí – Německa, Rakouska, Polska a Slovenska).

Dalším příkladem významných úspor, které TISCALI CALL přináší, jsou místní hovory ve špičce (úspora 14%), meziměstské hovory (úspora 46% ve špičce, 41% mimo špičku), mezinárodní hovory do sousedních zemí mimo špičku (úspora 47%), mezinárodní hovory do dalších zemí (např. do USA a Velké Británie úspora 48% ve špičce a 41% mimo špičku) a volání do mobilních sítí (úspora 24% ve špičce i mimo špičku).

Služba TISCALI CALL je k dispozici prostřednictvím předvolby operátora (carrier pre-selection – CPS). Ke snížení cen však dochází i u služby TISCALI CALL 1003, která je nabízena na základě volby operátora (carrier selection – CS). Ani v jednom případě není uplatňován minimální měsíční poplatek. Pokud uživatelé chtějí využít nízkých cen služby TISCALI CALL 1003 prostřed­nictvím volby operátora, stačí před každým voláním jednoduše vytočit předčíslí 1003. U volby operátora není požadován žádný aktivační poplatek. Uživatelé předvolby operátora jsou při volání automaticky připojeni k síti TISCALI a nemusejí zadávat žádné předčíslí. U této varianty je jednorázový aktivační poplatek 250 Kč.

A konečně jako bezplatná součást služby je uživatelům nabízen přístup k podrobnému výpisu telefonních hovorů prostřednictvím internetu. Tento výpis zahrnuje čas, délku a cenu každého telefonátu a je k dispozici během celého měsíce.

Další informace o službě TISCALI CALL naleznete na webových stránkách hlas.tiscali.cz nebo je můžete získat telefonicky na lince Zákaznického servisu TISCALI 844 184 184.

– konec –

TISCALI Česká republika je součástí TISCALI S.p.A., se sídlem v italském Cagliari. Je jedničkou na trhu přístupu k internetu pro uživatele v domácnostech (zdroj: iPanel, listopad 2003), významným poskytovatelem širokopásmového připojení k internetu a výhodných hlasových služeb pro české uživatele, provozovatelem jednoho z nejuznávanějších českých internetových portálů a přední společností v poskytování internetových, datových a hlasových služeb firemním uživatelům. Informace o všech službách jsou dostupné na portále www.tiscali.cz, na webových stránkách pro firmy www.tiscali-business.cz, případně na lince Zákaznického servisu 844 184 184.

TISCALI S.p.A. (Nuovo Mercato, Miláno: TIS, Nouveau Marchè, Paříž: 005773) je internetová komunikační společnost poskytující přístup k internetu, obsah a firemní aplikace, stejně tak jako inovativní komunikační služby. K 30. září 2003 měla společnost TISCALI 7,6 milionů aktivních uživatelů, z nichž bylo 602 000 zákazníků širokopásmových služeb. Firemní stránky TISCALI naleznete na www.tiscali.com.

Kontakt
Vladimíra Králíková
226 026 111

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).