Hlavní navigace

Tisíce fotografií bydlení: „Nápad roku“ v listopadu odstartoval

[Tisková zpráva] Tisíce fotografií, které slouží všem, kdo hledají inspiraci bydlení či se s ním chtějí pochlubit. Právě startuje realizace Nápadu roku 2010, kterým se v květnu stal projekt www.UkazJakBydlis.cz mladého podnikatele Štěpána Bartyzala. Jeho podnikatelský záměr UkažJakBydlíš.cz letos zvítězil v soutěži, kterou třetím rokem pořádal Institut rozvoje podnikání (IDE) při VŠE v Praze, v konkurenci dalších 93 projektů.

Sdílet

O úspěchu projektu rozhodovaly proveditelnost v praxi, kvalita zpracování, originalita a potenciál dalšího růstu. Ve finálovém kole soutěže se hodnotila i osobní charakteristika osob, které budou záměry realizovat. Projekty hodnotila desetičlenná porota složená ze zkušených podnikatelů, manažerů, investorů i zástupců médií.

Úspěšný portál o bydlení se liší od ostatních především nebývalým zaměřením na rozsáhlé fotogalerie. „Sám jsem nebyl spokojený, když jsem na internetu hledal obrázky s inspirací bydlení. Většinou jsem narazil na články, kde bylo jen pár obrázků. Texty jsou důležité, ale najdete je všude. Obrázky dokážou hodně napovědět, inspirují. Nový portál se zaměřuje na to, co chybělo a obrázky proto tvoří 90 procent webu. Fotografie lze navíc snadno sdílet na  facebooku či na twitteru,“ říká Štěpán Bartyzal. 

Další výhodou portálu je velice přátelské vyhledávání. „Zadáte typ židle, kuchyně či podlahy, kterou hledáte a navíc odpovídá vašim představám o barvě, materiálu či tvaru: server vyhledá několik fotografií různých místností, kde je vámi hledaný typ použit.  Uživatel tak může rychle a jednoduše najít fotografie, které odpovídají jeho představám a přáním,“ popisuje mladý podnikatel. 

Způsob vyhledávání může být zajímavý i pro firmy, které chtějí na portálu inzerovat. Těm díky němu mohou zobrazit konkrétní reklamní sdělení na relevantní klíčové slovo hledané uživatelem a přesměrovat jej do své galerie obrázků. 

Obchodní model tohoto projektu chce využít zájmu firem, které mohou za drobný poplatek na novém portálu o bydlení ukázat fotografie a galerie svých realizací a produktů. Náročnější obchodní partneři mohou přidávat i nejrůznější reklamní sdělení zobrazovaná přímo v obrázcích běžných uživatelů.   

Myslím, že tento portál může být velice přitažlivý pro firmy nabízející své dovednosti v oblasti bydlení: pro architekty, kuchyňská a koupelnová studia, stavební firmy ale i obchodníky s luxusními nemovitostmi. Obecně firmy, které se zabývají zařízením interiéru, exteriéru a mají co ukázat, “ dodává Štěpán Bartyzal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).