„Webovou televizi provozujeme od roku 2006, kdy jsme jejím prostřednictvím informovali o vstupu TNT Post na český a slovenský poštovní trh. Od první chvíle se naše televize stala vyhledávaným médiem pro novináře, naše zaměstnance i klienty. Pokračovat v komunikaci tímto způsobem je z našeho pohledu velmi efektivní,“ říká Petr Zháňal, generální ředitel TNT Post pro střední a východní Evropu.
Reportáže na webové televizi TNT Post vidělo už více než 12 500 diváků. Prostřednictvím televize lze získat informace nejen o aktuální situaci na poštovním trhu, ale také o celém procesu neadresné distribuce (návrhu, výroby a roznosu reklamních letáků) i adresného doručování (direct mailing). Zajímavě jsou také vysvětleny jedinečné produkty, kterými TNT Post disponuje – systémy Mozaika a Geomarketing, prostřednictvím kterých lze přesně zacílit letákové kampaně. V budoucnosti lze na webové televizi TNT Post očekávat diskusní pořady k tématům konkurenční služby České pošty, vstup na plnohodnotný poštovní trh a změny, které nejvíce zasáhnou poštovní trh ve střední a východní Evropě.