Top pětice telekomunikačních společností proinzerovala v prvních osmi měsících roku 2010 dohromady přes 1,6 mld. Kč v ceníkových cenách. Hodnoty dodává monitoring reklamních investic společnosti Admosphere, který sleduje ceníkové položky bez slev za objem, opakování či jiných cenových zvýhodnění.
Největší objem investic do reklamy prozatím v roce 2010 směřoval Vodafone (706,3 mil. Kč). S odstupem se svým objemem reklamní inzerce umístily společnosti T-Mobile (447,1 mil. Kč) a Telefónica O2 (378,1 mil. Kč). Společnost UPC, která jako jediná z uvedených neposkytuje mobilní telefonní služby, investovala do reklamy dle ceníků 73,3 mil. Kč. Pátá příčka náleží společnosti MobilKom (6,3 mil. Kč), která poskytuje mobilní internet a volání pod značkou U:fon.
Nejdražší kampaně si obvykle telekomunikační firmy nechávají až na předvánoční období. Poměr proinzerovaných částek se tedy do prosince může ještě výrazně změnit.