Hlavní navigace

Top 5 zadavatelů reklamy z oblasti telekomunikace

[Tisková zpráva] 12. 10. 2010, Praha – Doposud největším reklamním inzerentem z oblasti telekomunikace byl v roce 2010 Vodafone. Druhý největší podíl v reklamních investicích ukrojil T-Mobile a o něco méně Telefónica O2. Pětici nejvýznamnějších zadavatelů reklamy v oblasti telekomunikací uzavírají UPC a s nepatrným podílem MobilKom.

Sdílet

Top pětice telekomunikačních společností proinzerovala v prvních osmi měsících roku 2010 dohromady přes 1,6 mld. Kč v ceníkových cenách. Hodnoty dodává monitoring reklamních investic společnosti Admosphere, který sleduje ceníkové položky bez slev za objem, opakování či jiných cenových zvýhodnění.

Největší objem investic do reklamy prozatím v roce 2010 směřoval Vodafone (706,3 mil. Kč). S odstupem se svým objemem reklamní inzerce umístily společnosti T-Mobile (447,1 mil. Kč) a Telefónica O2 (378,1 mil. Kč). Společnost UPC, která jako jediná z uvedených neposkytuje mobilní telefonní služby, investovala do reklamy dle ceníků 73,3 mil. Kč. Pátá příčka náleží společnosti MobilKom (6,3 mil. Kč), která poskytuje mobilní internet a volání pod značkou U:fon.

Nejdražší kampaně si obvykle telekomunikační firmy nechávají až na předvánoční období. Poměr proinzerovaných částek se tedy do prosince může ještě výrazně změnit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).