Služba O2 dobíjení, kterou poskytuje Citibank s kreditní kartou O2 Citi od loňského roku pomocí jednoduchého příkazu na telefonu, umožňuje uživatelům dobití předplaceného telefonu jediným stiskem zeleného tlačítka.
Zavedení služby O2 dobíjení představuje typické B2B řešení, kde propojení systémů společností Telefónica O2 a Citibank přináší pro jejich společné zákazníky přidanou hodnotu prostřednictvím cobrandové karty.
„Jsme rádi, že jsme mohli se Citibank spolupracovat na realizaci služby O2 dobíjení“, říká Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask solutions. „Tento projekt pro nás představoval efektivní využití našich stávajících zkušeností s produktem IBM a z oblasti B2B.“
Společnost Trask vyvinula ve spolupráci s IBM jako dodavatelem technologie IBM WebSphere Message Broker celé řešení za méně než šest měsíců od zahájení projektů. Jelikož se jedná o business critical aplikaci je řešení podporováno v režimu 7×24.
Při implementaci integračních projektů používá Trask osvědčené metody pro identifikaci integračních požadavků v podobě tzv. integračních scénářů.