Hlavní navigace

Trask solutions modernizuje korporátní identitu

[Tisková zpráva] Trask solutions, konzultační a technologická společnost, představuje novou korporátní identitu a vizuální styl. Inovovaný vzhled a nové pozicování firmy reagují na dynamický růst společnosti, odrážejí posílení jejích kompetencí a zdůrazňují schopnost využívat informační technologie pro zvýšení inovačních schopností zákazníků Trasku.

Sdílet

„Klíčem k našemu úspěchu je schopnost maximálně využít stávající investice našich zákazníků do IT pomocí sjednocení a zjednodušení stávajících řešení na úrovni procesů, uživatelů, informací a IT infrastruktury. To nás odlišuje od firem, které se snaží na každý problém či obchodní potřebu zákazníka nasazovat nové a nákladné aplikace,“ říká Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask. „V loňském roce jsme dosáhli 47% nárůstu obratu, náš tým se rozrostl na 130 lidí a zrealizovali jsme celou řadu zajímavých projektů. I nadále chceme pokračovat v tomto trendu, významně posílit naše konzultační služby a stát se rovnocenným konkurentem mezinárodních hráčů, jako jsou LogicaCMG nebo HP Services.“

Nová korporátní identita a vizuální styl kladou důraz na schopnost Trasku posilovat inovační potenciál klientů a přinášet nové pohledy na využití stávajících IT řešení. „Máme jasnou představu o tom, jak mohou organizace sjednotit a zjednodušit svá IT prostředí a objevit všechny přínosy pro podnikání, “ říká Filip Tománek. „Inovací naší korporátní identity dáváme trhu a našim zákazníkům jednoznačnou zprávu: jsme moderní a dynamická firma, která disponuje širokými znalostmi, zkušenostmi a know-how.“

Změna firemní identity zahrnuje jednak inovaci vizuálního stylu a jeho nejviditelnější složky, tedy loga společnosti, a jednak změnu pozicování firmy na trhu a způsobu její prezentace.

Inovované logo Trasku, skládající se z modrého nápisu trask a zelené závorky, nahrazuje stávající grafické vyjádření společnosti a koresponduje s její novou korporátní identitou. „Nové logo je výrazem naší firemní strategie, vyjadřuje klíčové asociace naší značky a její specifické vlastnosti a užitky,“ říká Dita Krištofová, marketingová a PR manažerka společnosti Trask. „Závorka označuje šíři záběru společnosti, souhrn jejích znalostí a dovedností a schopnost využít tyto dovednosti ve prospěch našich zákazníků. Tomu odpovídá i barevné ladění loga, které symbolizuje racionalitu, stabilitu, kreativitu a vývoj.“

Trask solutions je konzultační a technologická společnost, která pomáhá svým zákazníkům využívat informační technologie k rozvoji jejich podnikání a k rychlejšímu zavádění nových produktů a služeb. Pomocí integračních a konsolidačních řešení Trask sjednocuje a zjednodušuje IT architekturu a procesy v organizaci, čímž zákazníci dosahují úspor, získávají větší flexibilitu, lépe spravují rizika a kontrolují náklady a tak jsou schopni rychleji a efektivněji inovovat.

Trask je dlouholetým partnerem nejvýznamnějších firem a institucí v oblastech bankovnictví a financí, telekomunikací, obchodu, státní a veřejné správy a v dalších sektorech. Mezi zákazníky společnosti jsou například Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, ING Bank, GE Money, Telefónica O2, Alliance Healthcare a další.

Společnost Trask solutions byla založena v roce 1994, v současnosti má téměř 130 zaměstnanců a její tržby v roce 2006 dosáhly 150 milionů Kč. Své služby poskytuje nejen v České republice, ale i v dalších zemích střední Evropy. Více informací najdete na www.trask.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).