TRASK ZDVOJNÁSOBIL SVŮJ MEZIROČNÍ RŮST

[Tisková zpráva] Trask solutions, přední česká konzultační a technologická společnost, oznamuje finanční výsledky za rok 2006. Tržby společnosti dosáhly 150 milionů Kč, což ve srovnání se 102 miliony Kč v předchozím roce představuje meziroční nárůst o 47 %.

Sdílet

„Loňský rok byl nejúspěšnějším v historii naší společnosti a opět jsme dosáhli dvouciferného růstu obratu,“ říká Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask. „Tyto výsledky potvrzují správnost naší strategie a odráží dlouhodobou spokojenost zákazníků s našimi službami. I díky rostoucí poptávce z jejich strany jsme rozšířili nabídku našich služeb a náš tým se rozrostl až na současných 130 zaměstnanců.“

Nejvýznamnější oblastí působnosti společnosti Trask solutions byl v roce 2006 sektor bankovnictví a pojišťovnictví, který se podílel na celkových tržbách firmy 84 %. Společnost realizovala řadu úspěšných projektů ve finančních institucích, např. v GE Money, České spořitelně, ČSOB nebo v ING ČR, kde úspěšně implementovala řešení pro zefektivnění obchodních procesů. Sektor telekomunikací s 10% podílem na tržbách představoval druhou nejvýznamnější oblast. Mezi stávající zákazníky vloni přibyly společnosti Alliance UniChem CZ, Telefónica O2 Czech Republic a Budapest Bank. O spokojenosti zákazníků svědčí i skutečnost, že více než 82 % tržeb pochází od dlouhodobých zákazníků společnosti Trask.

V loňském roce společnost Trask výrazně posílila svoji regionální působnost. Kromě projektů v České republice realizovala několik úspěšných zakázek v Německu, v Maďarsku a na Slovensku v renomovaných finančních institucích jako jsou ING Germany, Budapest Bank, VÚB nebo GE Money. V roce 2006 rozšířil Trask svůj silný technologický záběr i o konzultační služby a strategické poradenství v oblastech řízení obchodních procesů (BPM), ITIL/ITSM nebo v oblastech souvisejících s produkty SAP a problematikou CRM. Současně díky rostoucímu objemu realizovaných projektů posílil svoje vedoucí postavení na českém trhu v oblasti správy zabezpečení a přístupu (Identity and Access Management).

„Neustále se snažíme pomáhat našim zákazníkům inovovat jejich nabídky a služby a podpořit tak jejich podnikání,“ dodává Filip Tománek. „Naším cílem je budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a partnery a tomuto úsilí jsme i v loňském roce podřídili veškeré naše aktivity. Významným potvrzením našeho úsilí je získání certifikátu ISO 9001, který je dalším signálem naší snahy poskytovat služby nejvyššího standardu.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).