„Rádio Impuls je dlouhodobě základním stavebním kamenem našich obchodních produktů RRM. Další pokračování a prohloubení spolupráce je pro nás velmi cenné a zajišťuje významné synergické výhody pro Impuls, Frekvenci 1 a Evropu 2,“ říká Michel Fleischmann, prezident Lagerdere Active ČR a jednatel RRM.
„Více než dva miliony posluchačů, které Impuls poslouchá týdně, jsou skvělým východiskem i pro naše obchodní aktivity. K úspěchu na současném reklamním trhu je ale nezbytná opora silného rozhlasového zastoupení a stabilní spolupráce s ním,“ říká Jiří Hrabák, generální ředitel Rádia Impuls.
„Intenzivní spolupráce největších rozhlasových stanic je logickou cestou ke zvyšování konkurenceschopnosti všech zúčastněných,“ uvedl Miroslav Hrnko, jednatel RRM a člen představenstva Lagerdere Active ČR.
„Dosavadní výborná spolupráce mezi našimi rádii se dále prohlubuje a to je dobrá zpráva především pro zadavatele rozhlasové reklamy, kteří mohou skrze naše týmy využívat vysoce funkčního zásahu v nacionální reklamě i v regionech,“ komentuje situaci Michal Beran obchodní ředitel RRM. Připomíná přitom, že Impuls jako nejsilnější rádio v ČR pomáhá RRM vytvářet nejsilnější mediální produkty v ČR.
Některé ze tří největších rozhlasových stanic si v týdnu naladí přibližně 4,5 milionu lidí. RRM prodává reklamu na těchto stanicích samostatně, dohromady v produktu TRIO nebo jako součást dalších produktů. Frekvence 1, Evropa 2 a Regie Radio Music jsou součástí skupiny Lagardere. Lagardere vlastní nebo skrze RRM zastupuje kromě celoplošných stanic také řadu významných regionálních rádií a drží nejsilnější portfolio internetových rádií v ČR.