Hlavní navigace

Turistika.cz získala ocenění na IEA 2010

[Tisková zpráva] Internetový portál Turistika.cz získal po svém úspěchu na festivalu TourFilm v Karlových Varech další odborné ocenění: 1. místo v kategorii cestování a 3. místo mezi všemi portály na Internet Effectiveness Awards 2010.

Sdílet

Mladý internetový portál Turistika.cz, kde zkušení turisté a cestovatelé sdílejí své zážitky, získal další skvělé ocenění. Po 1. místě na festivalu TourFilm v Karlových Varech přišlo další ocenění odborné poroty. Tentokrát tento projekt ocenili odborníci na soutěži Internet Effectiveness Awards jako nejefektivnější řešení na internetu v kategorii cestovní ruch. Zároveň získala Turistika.cz 3. místo mezi všemi soutěžícími portály. Turistika.cz dlouhodobě patří k nejoceňovanějším projektům vyvíjeným v Technologickém centru v Hradci Králové.

V čem je odborníky oceněná efektivita popisuje ředitel společnosti Jiří Pilnáček: „Na stránkách Turistika.cz provozujeme otevřenou platformu, kde sami turisté a cestovatelé píší své články, popisují své zkušenosti. My se je snažíme motivovat pomocí našich partnerů odměnami, HuskyCZ a KIWI dávají těm nejaktivnějším poukázky na nákup outdoor vybavení. Hlavní partneři Generali pojišťovna, ČSOB, České Dráhy, OZP a vlastně pak i všichni ostatní inzerenti odměňují autory článků finančně. Každý dostane část peněz z reklamy, která se zobrazí u jeho článku.“

Díky tomuto unikátnímu systému content managementu se Turistika.cz řadí mezi přední media v cestovním ruchu. Nabízí čtenářům téměř 50.000 článků o cestování a zajímavých místech po celém světě. Každý týden pak přibývají stovky nových. Podle měření návštěvnosti NetMonitor.cz si svou inspiraci pro cestu nebo výlet na Turistika.cz našlo v červenci 219 000 reálných čtenářů.

IEA.cz, Internet Effectiveness Awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším internetovým řešením na českém internetu.Ceny IEA jsou uznáním, že vítězové dokáží využít digitální média ke vzniku nových způsobů podnikání, k poskytování svých služeb on-line, k lepší komunikaci se zákazníky, se zaměstnanci či občany, a dokáží přitom dosáhnout skutečných výsledků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).