Nasazení „mayovek“ doprovodí on-air kampaň „Mayové léto“. Hrdinové kampaně, pokrevní bratři Vinnetou a Old Shattherhand, poodhalí své soukromí a prozradí, jak tráví volný čas, když se sejdou i se svým tvůrcem Karlem Mayem. Ten vůbec poprvé přijal nabídku televizního angažmá a uvolil se stát hlavní tváří televizní kampaně.
Spoty vytvořilo grafické oddělení TV Barrandov pod vedením šéfredaktora Ondřeje Semotána. Na kampani se kreativně podíleli výtvarníci: Adriana Zajícová, Ondřej Navrátil, Tomáš Polívka, Nikola Semotánová a Sylva Francová. Animaci obstarali: Milan Knotner, Michal Levíček a Jiří Němec. Hudební a ruchovou podobu vytvořili Jan P. Muchow a Filip Míšek.
Mayové léto na Barrandově začíná už v úterý 28. 6. filmem Old Firehand, následuje Vinnetou (2. 7.), Poklad na stříbrném jezeře (5. 7.), Vinnetou – Rudý gentleman (9. 7.), Vinnetou a Old Shatterhand v údolí smrti (12. 7.), Old Shatterhand (16. 7.), Vinnetou a míšenka Apači (19. 7.), Old Surehand (23. 7.), Petrolejový princ (26. 7.), Mezi supy (30. 7.), Vinnetou – Poslední výstřel (2. 8.), Poklad Aztéků (6. 8.), Pyramida boha slunce (9. 8.), Žut (13. 8.), Divokým Kurdistánem (16. 8.), V říši Stříbrného lva (20. 8.)