Hlavní navigace

TV Barrandov dosáhla průměrného share 3%, digitální stanice atakuje v regionech podíl na sledovanosti 6%

[Tisková zpráva] Praha, čtvrtek, 10. prosince 2009 - TV Barrandov dosáhla svého cíle, který si stanovila na svém startu před 11 měsíci, 11. ledna 2009. Generální ředitelka Janka Vozárová při spuštění vysílání uvedla, že se svým týmem chce v prvním roce dosáhnout podílu na sledovanosti 2 – 3%.

Sdílet

Spodní hranici cíle televize překročila už po půl roce vysílání, v červenci 2009 a k nejvyšší stanovené metě dospěla začátkem prosince, tedy dříve než po roce vysílání. Průměrný share TV Barrandov stoupal kontinuálně, s mírným zakolísáním na přelomu září až října a díky měření peoplemetry se stal jedním z nejprůkaznějších dokladů úspěšnosti nové digitální televize.

Přehled vzestupu share TV Barrandov v období červen – prosinec 2009
červen: 1,91%
červenec: 2,68%
srpen: 2,66%
září: 2,31%
říjen: 2,53%
listopad: 2,86%
prosinec: 3,00%

zdroj: ATO – Mediaresearch, údaj o skupině 15+, průměrný share

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).