TV Barrandov zvýšila podíl u dětských diváků ve věku 4–9 let z lednových 10% na současných 17,1%. Vyplývá to ze žebříčku stovky nejsledovanějších pořadů v cílové skupině 4–9 let, kterému vévodí 3 pořady TV Barrandov – seriály Super Mini a Šmoulové. Podle údajů ATO Mediaresearch byl květnový průměrný celodenní podíl na sledovanosti ve skupině 4–9 let u TV Barrandov 17,10%, což je o téměř 11% více než ve stejném období v loňském roce.
K nejúspěšnějším pořadům patří seriál Šmoulové, který v pásmu Animáček dosahuje nadprůměrného podílu na sledovanosti v exponovaném prime time od 19:10 do 19:30 hodin každý všední den.
TV Barrandov Animáček komunikuje nejen na obrazovce, ale také na dětských akcích po celé republice. Tento týden navíc do běžné distribuce vstoupil nanuk Animáček. Ten je prvním výrobkem z produktové řady Animáček, další, například plyšové hračky, by se měly na trhu objevit na podzim.