Hlavní navigace

TV Barrandov začne v březnu vysílat dříve. Důvod? Má hodně reklamy.

[Tisková zpráva] Zájem o inzerování no nové digitální televizi roste.

Sdílet

Praha, 27. 2. 2009 – TV Barrandov je nucena začít vysílat dříve než dosud. Stopáž reklamních bloků v březnu natolik stoupne, že dojde k posunu začátku denního vysílání. Ke změně dojde 21. března 2009, kdy místo v 8:00 hodin ráno začne TV Barrandov vysílat už v 7:30 hodin. Půlhodinové posunutí začátku sobotního vysílání způsobil rostoucí zájem zadavatelů o reklamní čas.

V březnu 2009 TV Barrandov odvysílá například kampaně značek Dr. Müller, Dr.Oetker, Ferrero, Komerční banka, Mc Donald's, Mountfield, Opavia – LU, Remax, Telefónica O2, Vodafone, Eset software a další.

TV Barrandov dosáhla v prvním měsíci 0,9% share a několik pořadů přesáhlo 1 ratingový bod. Nová televize se tak hned po svém startu zařadila mezi 10 nejsledova­nějších v kategorii „ostatní televize“. Startu si povšimlo více než 50% obyvatel, přičemž nejpočetnější skupinou, která vysílání TV Barrandov sleduje, jsou podle průzkumu společnosti Median diváci ve věku 18 – 34 let.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).