V období Vánoc, kdy divácké chování standardně směřuje k tradičnímu televiznímu programu, potvrdil prosincový nárůst Share a Ratingu ve věkové skupině 15–34 let silnou pozici Óčka u mladých diváků. Za nárůstem sledovanosti Óčka na konci roku přitom stojí především mladší ženy ve věku 15–24 let. Share Óčka v této cílové skupině dosáhl v prosinci na úroveň 1,2 %. Významně narostla i sledovanost žen do 35 let věku.
Prosincová sledovanost Óčka přitom rostla v průběhu celého dne. Nejúspěšnějšími pořad se staly Vánoční jízda vysílaná na Štědrý den od 18.00 a vánoční CZ&SK
At Media zastupuje 22 tematických stanic, z nichž 14 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–54 let dosáhla At Media za čtvrté čtvrtletí minulého roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3 %. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 4 %.
Televize Óčko vysílá už od roku 2002 a je první českou tematickou televizí se zaměřením na hudbu a moderní lifestyle. Za osm let svého vysílání získala stabilní pozici na trhu a velkou diváckou oblibu. Ve svém vysílání klade důraz především na soudobou moderní českou a slovenskou hudbu a aktuální zahraniční hity. Nezapomíná ani na alternativní hudební směry a kulturní dění, kterým věnuje speciální tématické pořady. Svou výraznou grafikou, moderním a svěžím stylem, mimořádnou mírou interaktivity s diváky, atraktivními a originálně vystupujícími moderátory hovořící česky či slovensky je mezi českými televizemi jedinečná a blízká mladým lidem, pro které je především určená. Hlavní diváckou skupinu tvoří zejména dospívající mládež ve věku 12–19 let a mladí lidé do 39 let.