Praha 4. prosince 2006 – V listopadu 2006 si z dospělých nad 15 let, kteří dobu mezi 19. až 23. hodinou (hlavní vysílací čas) trávili před televizní obrazovkou, vybralo 49,66 % diváků některý z programů Novy.
Vysoké podíly na divácích zaznamenala také kategorie 15 – 54 let – z těch, kteří sledovali některý z televizních programů, si TV Nova vybralo dokonce 53,31 %.
Ještě vyšších podílů na sledovanosti pak bylo dosaženo v kategorii 15 – 24 let. V listopadu zde činil podíl na sledovanosti v hlavním vysílacím čase 59,79 %. Jednotlivé měsíce podzimu 2006 pak byly navíc z hlediska podílu na divácích pro cílovou skupinu 15 – 24 let nejúspěšnější od roku 1999. V této kategorii totiž dosáhl podíl na sledovanosti následujících rekordních hodnot – září 55,07 %, říjen 58,22 % a listopad 59,79 %.
Ve všech třech zmíněných cílových skupinách byly v předposledním měsíci roku v hlavním vysílacím čase dosaženy nejvyšší podíly na divácích za všechny listopady od roku 2000. U diváků mezi 15 až 24 lety byl listopad dokonce druhým nejúspěšnějším měsícem od roku 2000 vůbec.