Hlavní navigace

TV Óčko překonává další rekordy

[Tisková zpráva] Praha, 29. ledna 2009 – Hudební televize Óčko vzbuzuje zájem stále většího počtu diváků. V prosinci stanici sledovalo 1,269 milionu diváků, což je o více než dvacet procent více než v rekordním listopadu. Sledovanost roste díky zajímavému programu i pokračující digitalizaci.

Sdílet

„Když jsme v listopadu slavili překonání milionu diváků za měsíc, přemýšleli jsme nad tím, jaký další milník nás čeká. To jsme ještě netušili, že čísla za prosinec naprosto předčí i naše nejodvážnější očekávání. V prosinci jsme získali 226 tisíc nových diváků, což je největší nárůst sledovanosti v historii stanice a současně překonání rekordních listopadových čísel o neuvěřitelných více než dvacet procent,“ říká Jiří Balvín, generální ředitel hudební televize Óčko.

„Nové diváky se nám daří získávat i díky tomu, že neustále přicházíme s novinkami a vylepšujeme náš program. Například v prosinci jsme exkluzivně vysílali premiéru hitu Ty jsi jako já od unikátního uskupení Óčko AllStars,“ vysvětluje úspěch Jiří Balvín. „Zajímavá budou určitě i čísla za leden. Máme novou moderátorku v pořadu T-Music Chart a v přímém přenosu jsme udělovali hudební ceny,“ dodává Jiří Balvín.

„Přestože si diváckou přízeň získáváme díky atraktivními programu, u nárůstu počtu diváků nemůžeme pominout ani silný vliv rozšiřování digitálního vysílání. Ukazuje se, že česká populace je na digitalizaci dobře připravena a diváci vyhledávají české tematické stanice,“ připomíná Jiří Balvín.

Hudební televize Óčko ve spolupráci se společností CDG, provozovatelem třetí sítě (multiplexu) vysílačů pozemního digitálního televizního vysílání (DVB-T) pokryla více než 40 procent území České republiky. V prosinci si tak mohlo TV Óčko naladit téměř 3,5 milionu diváků v cílové skupině 15+.

Údaje o měsíční sledovanosti pocházejí z měření, které metodou TV metrů provádí společnost Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).