“Jsme si vědomi toho, že dnešní doba vyžaduje alternativní přístup k oslovení cílové skupiny. Multichannel je tak od června nedílnou součástí i TV Public. Pro uživatele push-videa v mobilních telefonech jsme připravili zatím tři nové formáty, které vycházejí z našich pořadů. Oblíbený formát naší televize, Cyklotoulky, tak mohou uživatelé objednat i do mobilních telefonů a to hned v podobě dvou videí týdně, které uživatelům ve čtvrtek a v pátek poradí, kam o víkendu. Stejně je tomu u cooking show “Uvař, co umíš!” se Zdeňkem Podhůrským, která uživatelům vyřeší problém „co mám zase vařit“. Pořad Re-Play je vyráběn ve čtyřech videích týdně, které pojednávají o absolutních novinkách z oblasti počítačových her. Přidanou hodnotou uživatelům naší mobilní distribuční sítě jsou nejen jasné, stručné, cílené a využitelné informace, ale také motivační soutěže, které pro tento segment připravujeme, ” řekla Renata Pešková, CEO TV Public. Uživatelé prostřednictvím akčního tlačítka mohou získat další podrobné informace v podobě nákupního lístku, mapy cyklo výletu, nebo si mohou stáhnout další benefity.
Základna “mobilních” pořadů se dále rozroste
Po vyhodnocení úspěšnosti této služby bude portfolio pořadů rozšířeno o další formáty. Vzhledem k užitnosti těchto videí se bude jednat zejména o tipy v oblasti vaření, nákupů, módy a lifestyle. Do mobilů by se měly od září 2010 dostat také formáty zábavného či publicistického charakteru.
“Zapni si mě…” vyzývá kampaň TV PUBLIC
Obyvatelé Prahy, Ústí nad Labem, Plzně, Liberce a Českých Budějovic mohou od začátku června potkávat out-doorové plochy s aktuální kampaní TV Public. Vyzývavá kampaň, na níž figuruje ženská a mužská postava s rozepnutými místy lidského zájmu, tak zahajuje první vlnu brand buildingu, kterým chce TV Public podpořit povědomí o značce. Druhá vlna kampaně začne od 1.9.2010 na desítkách out-doorových ploch a dalších nosičích.