Hlavní navigace

TV vs. Online

[Tisková zpráva] Mediální agentura OMD Czech v minulých měsících prováděla zcela unikátní testy využití internetu jako nosiče pro TVspot. Cílem bylo porovnání efektivity obou cest za srovnatelných podmínek.

Sdílet

Ve spolupráci s klientem Sony a internetovými servery Seznam.cz, Centrum.cz a iDnes.cz byla spuštěna kampaň zaměřená na propagaci TV Bravia. V rámci korektnosti výzkumu byl použit TV-Spot, který ještě neběžel v žádném jiném médiu. Tento spot byl zkonvertován a nasazen na frekventované pozice o rozměrech 300*300 a 300*250pixelů. Po skončení kampaně byl, za pomoci unikátního systému OMD snapshot a měřícího systému Gemius, proveden sběr dat a následně jejich vyhodnocení. Pro srovnání s efektivitou průměrné TV kampaně měřené stejným systémem, byl použit model porovnávání počtu zásahů, naměřené awareness a cen. Na základě srovnání počtu zásahů nutných k vytvoření jednoho bodu awareness se došlo k závěru, že je pro internet nutné vytvořit o 54 % více kontaktů než v TV, naopak cena TV je o 81 % vyšší než cena na internetu. Tohoto porovnání pak ve výsledku plyne,že každá koruna Gross využitá na internetu byla 1,2krát efektivnější než v TV. zdroj: OMD Czech

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).