[Tisková zpráva] Mediální agentura OMD Czech v minulých měsících prováděla zcela unikátní testy využití internetu jako nosiče pro TVspot. Cílem bylo porovnání efektivity obou cest za srovnatelných podmínek.
[Tisková zpráva] Mediální agentura OMD Czech v minulých měsících prováděla zcela unikátní testy využití internetu jako nosiče pro TVspot. Cílem bylo porovnání efektivity obou cest za srovnatelných podmínek.
Ve spolupráci s klientem Sony a internetovými servery Seznam.cz, Centrum.cz a iDnes.cz byla spuštěna kampaň zaměřená na propagaci TV Bravia. V rámci korektnosti výzkumu byl použit TV-Spot, který ještě neběžel v žádném jiném médiu. Tento spot byl zkonvertován a nasazen na frekventované pozice o rozměrech 300*300 a 300*250pixelů. Po skončení kampaně byl, za pomoci unikátního systému OMD snapshot a měřícího systému Gemius, proveden sběr dat a následně jejich vyhodnocení. Pro srovnání s efektivitou průměrné TV kampaně měřené stejným systémem, byl použit model porovnávání počtu zásahů, naměřené awareness a cen. Na základě srovnání počtu zásahů nutných k vytvoření jednoho bodu awareness se došlo k závěru, že je pro internet nutné vytvořit o 54 % více kontaktů než v TV, naopak cena TV je o 81 % vyšší než cena na internetu. Tohoto porovnání pak ve výsledku plyne,že každá koruna Gross využitá na internetu byla 1,2krát efektivnější než v TV. zdroj: OMD Czech
Pražský geodata hackathon, Prague Hacks nebo Brno Hacks se už za měsíc dočkají pokračování v podobě open data hackathonu Kóduj pro Česko. Akci…
Společnost TP Vision, výrobce televizorů Philips, uvedla na český trh letošní modelovou řadu televizorů série 7000 LCD televizorů…
Počínaje dnešním dnem Google začal uvolňovat novou verzi svého e-mailového webového klienta. Nový Gmail si už možná můžete zapnout i vy –…
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.