Na 64 stranách nabídne čtenářům aktuální informace z rozhlasových studií celoplošných a regionálních stanic Českého rozhlasu, kvalitní publicistiku a informace z kulturního a společenského života. Kromě osvědčených rubrik, jakými jsou například Toulky českou minulostí, Zápisník zahraničních zpravodajů či velký rozhovor, nabídne i zajímavé novinky. Rozhlasový tip týdne, či Dobrodružství poznávání, které navazuje na pořady Českého rozhlasu Leonardo, jsou jen jedny z mnoha.
„Pravidelnou součástí časopisu se stanou také fejetony – oslovili jsme ke vzájemné spolupráci Ivana Klímu, Ivana Krause, Rudolfa Křesťana a Petra Koudelku, kteří tvoří silnou skupinu ‚4K‘, od které si mnoho slibujeme,“ říká šéfredaktor Týdeníku Rozhlas Milan Pokorný.
Časopis nabízí i další inovace – kompletní televizní program o rozsahu 16 stran ve formě vyjímatelné přílohy. Chybět samozřejmě nebudou ani oblíbené čtenářské soutěže, technické informace vztahující se k příjmu všech rozhlasových stanic v České republice apod.
V polovině září spustil Český rozhlas informační kampaň pod názvem „Týdeník Rozhlas – menší, pestřejší, barevnější“ s příznačným motivem papouška. „Autorem kampaně je grafické studio Kafka Design. Vizuály bude možné spatřit zejména na outdoorových médiích, konkrétně pak na lavičkách po celé ČR a v pražském metru. Zároveň bude probíhat podpůrná PR kampaň,“ dodává Kateřina Konopásková, ředitelka společnosti Radioservis, která je vydavatelem Týdeníku Rozhlas.
Týdeník Rozhlas, jediný časopis s kompletním programem všech stanic Českého rozhlasu, patří k nejstarším periodickým tiskovinám u nás. S přestávkou v letech 1941 až 1945 je svým čtenářům k dispozici již od r. 1923, kdy vyšel poprvé ještě jako měsíčník pod názvem Radio-journal. V lednu 1925 se změnil na týdeník a zůstal jím dodnes. Od r. 1990 vychází ve vydavatelství Radioservis. 12. října 1998 měl Týdeník Rozhlas poprvé barevnou obálku a přešel na tzv. berlínský formát, od r. 2006 má nové logo, které zůstává zachováno i nyní.