Praha, 2. srpna 2007 – Období prázdnin a dovolených bývá na zobrazování kontextové reklamy jedním z nejslabších období, přesto se Etargetu podařilo překonat několik rekordů. „Je to zejména proto, že stále přibývají nové zobrazované strany s našimi odkazy,“ komentuje dosažené výsledky Country manager ETARGET pro Českou republiku Josef Kovář. „Během posledních dvou měsíců nám přibyla stovka nových stránek – je to i díky tomu, že naše uživatelské nastavení umožňuje zájemcům připojit se samostatně, my už jeho registraci pouze schválíme.“
Rozvíjí se i spolupráce Etargetu s portálem ATLAS.CZ, kde jsou reklamní odkazy v textech zpráv zvýrazněny barevně a podtrženě. „Výnosy z tohoto nového formátu dosahují nadprůměrné úrovně z našich top kontextových webů,“ dodává Josef Kovář. U textových odkazů zavedl Etarget v Maďarsku zobrazování loga inzerujících firem a na základě kladného ohlasu podobnou službu spustí v dohledné době i na českém internetu.
Reklamní odkaz se u Etargetu se objeví do 10 minut po zadání na 290 webových stránkách zdarma; uživatel platí pouze za konkrétní klik, tedy jen v případě, že jeho inzerát někoho zaujal. Etarget spolupracuje zejména s renomovanými portály, jako např. VOLNÝ, ATLAS, iDNES nebo O2active.cz.