Hlavní navigace

U:fon dnes získal 100 000. zákazníka

[Tisková zpráva] Praha, 29. ledna 2009 – Stotisícího zákazníka získala dnes ráno společnost MobilKom provozující mobilní síť U:fon, čímž překročila další velký milník ve své historii. Tohoto výsledku dosáhl U:fon za rok a půl po vstupu na český trh a pouhých šest měsíců po spuštění mobilních hlasových služeb. Každým dnem nyní přibývají stovky dalších zákazníků užívajících jak hlasových, tak datových služeb. S pokrytím populace přes 84 % se tak z U:fona stal etablovaný hráč na českém telekomunikačním trhu.

Sdílet

„Hlavním důvodem, proč jsem se rozhodl pro U:fonovy služby, byla bezkonkurenční cenová nabídka,“ řekl překvapený stotisící zákazník U:fona Filip Vaněk ze společnosti Pragoperun a dodal: „V zaměstnání se zabývám značením pracovních oděvů a jsem pracovně často i několik hodin na telefonu s našimi IT specialisty. Díky U:fonovi si teď budeme volat mezi sebou zdarma.“ Pro jubilejního zákazníka si personál značkové prodejny U:fon Centrum Černý Most připravil jako dárek další mobilní telefon do rodiny.

„Pro všechny z nás v U:fonovi byl rok 2008 velice vzrušující. Pokračujeme v rapidním růstu, rozšiřujeme portfolio služeb, budujeme síť, přinášíme zákazníkům stále lepší hodnotu a zároveň neustále zlepšujeme kvalitu poskytovaných služeb,“ říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona, a dodává: „Stotisící zákazník je velikým přelomem pro všechny z nás a z U:fona se tím stal významný hráč na trhu. Pro nás je to ale pouze začátek; denně aktivujeme stovky nových účtů pro zákazníky, kteří oceňují hodnotu námi poskytovaných služeb. Je samozřejmě na místě, abychom všem zákazníkům, kteří s námi s důvěrou šli v našich prvních krocích, poděkovali za důvěru.“

Počet zákazníků U:fona a podíl jednotlivých služeb
Celkem k 29. lednu: 100 000 zákazníků
Hlasové služby: 65 000 zákazníků
Mobilní datové služby: 35 000 zákazníků

„Ačkoliv náš segment pevných linek a mobilního internetu neustále roste, prodeje mobilních hlasových služeb od čtvrtého kvartálu minulého roku rapidně akcelerují. Díky balíčkovým slevám či speciální edici 2v1 tarifu Za 300 je výhoda volání a SMS v síti zdarma jasným a srozumitelným řešením pro zákazníky. Okamžitě pochopili, kolik mohou s voláním a SMS v síti zdarma ušetřit. Společně s výhodnou cenou za volání do ostatních sítí za 3,90 Kč vč. DPH se tarif Za 300 stal nejprodávanějším mobilním tarifem U:fona,“ vysvětluje dynamiku růstu zákaznické báze posledních měsíců Lukáš Antoš.

Klíčové milníky v historii U:fona

  • 14. 5. 2007 – Vstup U:fona na český trh (pevné linky, mobilní internet)
  • 31. 12. 2007 – 65 % pokrytí populace
  • 16. 6. 2008 – Spuštění mobilních hlasových služeb
  • Červenec 2008 – Vlastní retailové prodejny
  • Srpen 2008 – Vysokorychlostní mobilní Fofr internet Za nula bez paušálu
  • Září 2008 – Revoluční odměňování zákazníků za příchozí hovory z jiných sítí
  • 31. 12. 2008 – Více než 84 % pokrytí populace ČR
  • 29. 1. 2009 – U:fon dosáhl mety 100 000 aktivních zákazníků

Více o U:fonovi
U:fon je čtvrtý český mobilní operátor, který od května 2007 nabízí rychlý a levný mobilní internet, bezdrátovou pevnou linku a digitální vysílačky. V červnu 2008 spustil i mobilní hlasové služby. Společnost MobilKom, která U:fona provozuje, získala licenci na celoplošné vysílání v pásmu 410–430 MHz v roce 2006, což jí umožnilo vybudovat celoplošnou CDMA mobilní síť. U:fon nabízí své hlasové a datové služby prostřednictvím technologie PMdata, která je alternativou technologie GPRS známé z GSM sítě a EVDO technologie, jež je datovou sítí 3. generace srovnatelnou s UMTS nebo O2 CDMA. U:fonova síť svým provozem dosahuje hned několika prvenství, a to jak v kategorii nejrozsáhlejší 3G síť ČR, tak i prozatím nejvyšším vývojovým krokem 3 G standardu v ĆR – revize A.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).