Jana Studničková přichází do U.fona v okamžiku, kdy se pomyslná penetrace mobilních služeb v České republice pohybuje kolem 130 %. Zvýšený konkurenční tlak a změny ve vnímaní novinek současnou generací vyžadují integraci více oblastí marketingu. Jana Studničková tak bude zodpovědná nejen za tradiční marketing a PR, ale nově také za on-line komunikaci.
"U:fon je nejlevnější operátor, a proto levná, tedy co nejefektivnější, musí být i naše komunikace. Proto se nyní zaměříme na přesně zacílenou online komunikaci, sociální sítě a regiony,“ říká Jana Studničková, nová marketingová ředitelka U:fona.
Jana Studničková je absolventkou Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Mluví anglicky, německy a polsky. V Pentě, kam přišla v roce 2005 z agentury CzechInvest, zodpovídala za komunikační aktivity skupiny a v oblasti marketingu se podílela například na rozjezdu maloobchodní sítě Žabka; v posledním roce pak měla na starosti komunikaci přímo jedné z portfoliových firem – Aera Vodochody. K jejím zálibám patří cestování, jachting, lyžování a moderní literatura.
Více o U:fonovi
U:fon je český mobilní operátor, který od května 2007 nabízí rychlý a levný mobilní internet, bezdrátovou pevnou linku a digitální vysílačky. V červnu 2008 spustil i mobilní hlasové služby. Společnost MobilKom, která U:fona provozuje, získala licenci na celoplošné vysílání v pásmu 410–430 MHz v roce 2006, což jí umožnilo vybudovat celoplošnou CDMA mobilní síť. U:fon nabízí své hlasové a datové služby prostřednictvím technologie PMdata, která je alternativou technologie GPRS známé z GSM sítě a EVDO technologie, jež je datovou sítí 3. generace srovnatelnou s UMTS nebo O2 CDMA. U:fonova síť svým provozem dosahuje hned několika prvenství, a to jak v kategorii nejrozsáhlejší 3G síť ČR, tak i prozatím nejvyšším vývojovým krokem 3 G standardu v ĆR – revize A.