Hlavní navigace

Společnost ecommerce.cz vytvořila unikátní systém pro loterní a sázkové firmy

[Tisková zpráva] Komplexní věrnostní program funguje na Sazce

Sdílet

Brno – 16. prosince, 2009  – Zcela unikátní software eBet Loaylty, vyvinutý speciálně pro potřeby loterních a sázkových společností, nasadila brněnská softwarová společnost ecommerce.cz poprvé v největší tuzemské loterní a sázkové společnosti SAZKA, a.s. Systém, který na Sazce funguje pod názvem Komplexní věrnostní program (KVP), obsahuje funkce, které jsou pro tento typ společností typické a jedinečné. Nesleduje pouze jediný prodejní kanál, ale všechny kanály dané společnosti. Umí sbírat, hodnotit a spravovat vstupy z terminálů, či obslužných zařízení a pracovat s nimi. Je tedy účinným marketingovým nástrojem, jeho ovládání je jednoduché a intuitivní.

„KVP svým rozsahem a provedením nemá v loteriích v tuzemsku i za hranicemi naší země obdoby. Jde o marketingový nástroj, který významně rozšiřuje možnosti provozovatele loterií do dalších souvisejících oblastí, podporuje všechny myslitelné kanály, které lze pro poskytování služeb využít. KVP je zcela autonomním systémem, který umožňuje napojení vlastních produktů ecommerce.cz, jakými jsou systém pro podporu sázení eBet a komplexní webový portál SystemIdea, i produktů třetích stran.“ uvedl Petr Šuráň, technický ředitel společnosti ecommerce.cz.

KVP umožňuje lidem registrovat se v Klubu Sazka, založit a spravovat své peněžní konto a získávat nejrůznější výhody plynoucí z tohoto členství. Jedinou podmínkou tohoto členství je registrace, kterou lze provést na sběrnách společnosti SAZKA, a. s., na internetu nebo pomocí SMS. V rámci registrace získává klient – člen Klubu SAZKA – věrnostní kartu, která slouží např. ke zjednodušení operací na sběrnách. Klient pak může využívat své konto při sázení a nakupování neloterijních produktů společnosti SAZKA, a.s. Platby mohou být prováděny z peněžních prostředků nebo získaných věrnostních bodů a to jak na terminálech společnosti SAZKA, a.s., tak i na internetu.

Členové klubu získávají body k nejrůznějším příležitostem, například při registraci, vložení peněz na konto Klubu SAZKA, k narozeninám a svátkům, a zejména za aktivní využívání produktů společnosti SAZKA, a.s. Systém rozlišuje úrovně členství úrovní věrnostních karet  – bronzovou, stříbrnou a zlatou. Předností vyšší úrovně je např. výhodnější výběr dárků eShopu, který je rovněž součástí KVP. Získané dárky mohou členové klubu vydražit v eAukci.

KVP také umožňuje administrátorům společnosti SAZKA, a.s., efektivně spravovat celý systém, od vypsání marketingové akce, až po její vyhodnocení a připsání získaných bodů na účty Klubu SAZKA.

Úplná prezentace, pravidla a výhody Komplexního věrnostního programu jsou k nahlédnutí na novém portále Klubu SAZKA www.klubsazka.cz.

Software eBet Loaylty, na němž je KVP postaveno, skýtá navíc provozovateli možnost nastavit tzv. Zodpovědné hraní. Díky tomu, že shromažďuje data na jednom místě lze „hlídat“ hráče a sázkaře, aby nezodpovědným přístupem k hraní nezničil sebe a své konto. Pokud je zákazník na hraní závislý nebo hraje, přestože má vysoké chronicky neplacené závazky vůči rodině či státu, může mu být přístup ke hraní odepřen.

O společnosti ecommerce.cz
Rychle rostoucí, ryze česká IT firma ecommerce.cz se sídlem v Brně a Starém Městě se zaměřuje na vývoj náročných zákaznických řešení a aplikací pro velké komerční a státní subjekty. Na trhu informačních technologií a služeb působí od roku 2000. Více než sto IT specialistů vytváří unikátní systémy, které klientům přináší zisk, snižují náklady, odbourávají nepříjemné papírování, zvyšují efektivitu práce a konkurenceschop­nost.

Veškeré procesy vývoje, řízení projektů včetně servisních služeb se striktně řídí podle mezinárodně uplatňovaných metodologií a norem. K významným zákazníkům ecommerce.cz patří SAZKA, a.s., ČEZ, Tipos národná lotériová spoločnosť, Ministerstvo vnitra, Státní zemědělská a potravinářská inspekce, Bratislavský samosprávny kraj, Ústavní soud ČR či Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).