Hlavní navigace

UPC Broadband koncentruje poskytování služeb své digitální satelitní televize

[Tisková zpráva] Amsterdam/Lucemburk/Praha, 22. února, 2010 – Společnost UPC Broadband bude konsolidovat poskytování svých satelitních služeb ve střední Evropě, aby zvýšila účinnost a zlepšila možnosti k rozšíření svého podnikání a služeb poskytovaných zákazníkům. Výsledkem je soustředění všech činnosti do nové společnosti, UPC DTH S.a.r.l. se sídlem v Lucembursku, evropské metropoli satelitních služeb.

Sdílet

Tato konsolidace se časově kryje s nedávnou dohodou o dlouhodobém pronájmu satelitní pozice a kapacity transpondéru s norským partnerem, společností Telenor (přesun služby UPC Direct na satelity Thor 5 a 6) a s dohodou se společností SES Astra Techcom o nejmodernějších uplinkových službách ze základy společnosti SES Astra v lucemburském Betzdorfu. Vylepšené portfolio služeb bude zákazníkům UPC Direct dostupné v průběhu roku 2010 a bude zahrnovat více kanálů a služby HD.

Konsolidace spojí služby UPC Direct v Maďarsku, Česku a na Slovensku a službu UPC FocusSat v Rumunsku s minimálním dopadem na zákazníky. Vzhledem k výše zmíněnému přesunu služby UPC Direct na satelity Thor 5 a 6 připravila UPC podrobný plán přesunu svých zákazníků v Maďarsku, Česku a na Slovensku. Plán také zahrnuje atraktivní akce a rozšířenou programovou nabídku. Počínaje květnem společnost pomůže všem zákazníkům v těchto zemích s přesměrováním jejich parabol na satelit Thor, a to přímo v jejich domácnostech. Zákazníci budou kontaktováni v dostatečném předstihu.

O UPC Broadband
UPC Broadband (UPC) je evropskou pobočkou společnosti Liberty Global, Inc., předním mezinárodním provozovatelem kabelové televize na světě. UPC nabízí, televizní vysílání, širokopásmový internet a telefon přibližně 13 milionům předplatitelů v 10 evropských zemích. Vizí společnosti je zpřístupnit úžasný, někdy však komplikovaný digitální svět každému. UPC zaměstnává v Evropě na 15 000 pracovníků usilujících o to, aby vnášeli jednoduchý a osobní přístup do všeho, co dělají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).