„UPC usiluje o to, aby služby, které nabízí, byly snadno dostupné, uživatelsky jednoduché a aby se přístup k zákazníkům opíral o porozumění jejich přáním. Nové pracoviště Klientského centra představuje další nezbytný a významný krok na této cestě“ komentuje rozšíření klientského centra ředitel UPC Václav Bartoň a dodává: všichni noví zaměstnanci byli vybráni a proškoleni tak, aby splňovali ta nejnáročnější kritéria, umožňující obsluhu zákazníků v pohodlí jejich domova.“
Pracoviště v Meziboří není určeno pro osobní styk se zákazníky, ale pro vyřizování jejich telefonických, písemných a e-mailových požadavků. Nábor a výběr kvalifikovaných pracovníků v regionu probíhal za podpory MÚ Meziboří již od dubna 2008. Všichni noví zaměstnanci prošli několikatýdenním odborným kurzem, v němž si osvojili nejnovější poznatky péče o klienty. Svoji činnost budou vykonávat v nově rekonstruovaném a technicky špičkově vybaveném objektu.
Klientské centrum UPC v současné době poskytuje práci více než třem stovkám osob ve čtyřech různých regionech včetně hlavního města Prahy.