Hlavní navigace

Digitální televize UPC rozšiřuje svou nabídku o Fashion TV

[Tisková zpráva] Praha 9.3. 2008. UPC Česká republika, vedoucí domácí provozovatel kabelové a provozovatel satelitní televize ode dneška rozšiřuje nabídku své digitální televize o Fashion TV. Fashion TV, zaměřená na oblast módy, krásy a životního stylu patří mezi nejrozšířenější světové kabelové televizní stanice.

Sdílet

„Digitální televize UPC znovu prokazuje, že pro české domácnosti představuje tu nejjednodušší cestu, jak se dostat k nejznámějším světovým televizním programům,“ komentuje start Fashion TV Václav Bartoň, jenerální ředitel UPC.

Fashion TV je v digitální televizi UPC zařazena do nabídky Standard. Vysílá dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu. Přibližně sedmdesát procent vysílání tvoří převzaté pořady především v angličtině, dále ve francouzštině a italštině a přibližně třicet procent pořady z domácí produkce a v češtině a slovenštině. Cena za nabídku Standard digitální televize UPC se nemění.

Zařazením Fashion TV se počet programů vysílaných digitální televizí UPC rozšiřuje na celkových osmdesát sedm. Z toho šedesát osm je dostupných v češtině nebo ve slovenštině. Zákazníky digitální kabelové televize UPC bylo na konci ledna 2009 již přes tři sta tisíc českých domácností.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).