„Digitální televize UPC znovu prokazuje, že pro české domácnosti představuje tu nejjednodušší cestu, jak se dostat k nejznámějším světovým televizním programům,“ komentuje start Fashion TV Václav Bartoň, jenerální ředitel UPC.
Fashion TV je v digitální televizi UPC zařazena do nabídky Standard. Vysílá dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu. Přibližně sedmdesát procent vysílání tvoří převzaté pořady především v angličtině, dále ve francouzštině a italštině a přibližně třicet procent pořady z domácí produkce a v češtině a slovenštině. Cena za nabídku Standard digitální televize UPC se nemění.
Zařazením Fashion TV se počet programů vysílaných digitální televizí UPC rozšiřuje na celkových osmdesát sedm. Z toho šedesát osm je dostupných v češtině nebo ve slovenštině. Zákazníky digitální kabelové televize UPC bylo na konci ledna 2009 již přes tři sta tisíc českých domácností.